- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

شهدا ستاره هایی در آسمان انقلاب برای یافتن ادامه طریقت هستند

حجت الاسلام و المسلمین نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت هفته بسیج به همراه مبلغین، مداحان، شعرای آئینی هیئات مذهبی و معاونین و کارشناسان این اداره در محل گلزار شهدا باغ بهشت همدان حاضر شد.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام نظیری در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و آرزوی علو درجات برای سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی، آن مرحوم را به عنوان شخصیتی بی نظیر و الگوی انقلابی و جهادی معرفی کرد و گفت: علاوه بر سبقه درخشان نبرد در جبهه های حق علیه باطل و مبارزه مجاهدانه با تکفیری ها و دشمنان اهل بیت، خدمت صادقانه و مداوم ایشان به هیئات حسینی و تلاش های مکرر برای احیا شعائر حسینی در استان باقیات صالحاتی از آن شهید والامقام است که هرگز از خاطر مردم قدرشناس و انقلابی و شهیدپرور همدان نمی رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه به تبیین مقام رفیع شهیدان پرداخت و خاطرنشان کرد: امام راحل (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری شهدا را به عنوان شمع محفل بشریت و ستارگانی که میتوان با آن ها راه را پیدا کرد معرفی کرده اند و این گویای مقام و اهمیت شهدا در مکتب انقلاب اسلامی است. بدون جان فشانی این شهیدان نظام مقدس اسلامی هرگز از برهه های حساس و فتنه های مختلف تاریخی به عافیت و سلامت عبور نمی کرد و برکت خون این شهداست که درخت انقلاب را بر جای خود محکم و استوار می دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علی چیت سازیان گفت: این شهید والامقام که از شهدای شاخص و شناخته شده دفاع مقدس به شمار می رود همواره مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب بوده است. سردار شهید چیت سازیان از مهذب ترین انسان های روزگار خویش بود و روحیه معنوی و اخلاص و تقوای وی همواره زبانزد مردم این خطه بوده و الگویی برای رهروان این طریق است.

در ادامه این مراسم مدیحه سرایان و ذاکران اهل بیت ابیاتی را در مدح ائمه اطهار و به یاد جبهه های نبرد حق علیه باطل قرائت کردند.