- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

انعقاد تفاهم نامه نمایشگاه بین المللی همدان و حفاظت محیط زیست استان

محیط زیست

به گزارش روزانه نیوز جعفری نژاد،مدیرکل محیط زیست استان نمایشگاه همدان را یکی از نهادهای پیشرو در مورد رعایت مسائل محیط زیستی دانست و ابراز امیدواری کرد که عملکرد این مجموعه بتواند دیگر نهادها را نیز ترغیب به فعالیت در این راستا بکند.

محسن جعفری نژاد بسطامی ادامه داد: مهمترین ظرفیت همدان نیروی مردمی خوش فکر است و اعتقاد داریم بتوانیم با این رویکرد به پیاده سازی اصل 50 قانون اساسی کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت نمایشگاه های بین المللی همدان در ساخت محل جدید نمایشگاه ها، مدیریت سبز است که برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد و شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در این عرصه پیشرو است و امیدواریم این رویکرد در است بسط یابد.

گلی پور نیز ضمن تشکر از دیدگاه اداره کل محیط زیست عنوان نمود که نمایشگاه استان همدان از هیچ گونه کمکی به دوستداران و فعالان محیط زیست فروگذار نخواهد کرد و فعالیت های اخیر در کاهش مصرف انرژی و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست نیز نشان از عزم این مجموعه در این حوزه دارد.

گفتنی است در این تفاهم نامه به موارد متعددی اشاره شده است که در ادامه به برخی از آن موارد اشاره می شود:

برگزاری نشست های آموزشی به منظور فرهنگسازی و نهادینه سازی تفکر محیط زیستی، تبلیغات محیط زیستی در نمایشگاه، اهدای تندیس سبز در هر نمایشگاه به غرفه برتر محیط زیستی، اجرای مدیریت سبز در نمایشگاه بین المللی، انجام مشاوره های محیط زیستی برای غرفه داران، اجرای سمینارها، مسابقات، کارگاه ها و دوره های آموزشی با موضوع محیط زیست در نمایشگاه ، ارائه و معرفی محصولات سبز و فروش محصولات محیط زیستی و … از مفاد این تفاهمنامه است.