- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

تعطیلی بوستان ها و پارک های همدان تا اطلاع ثانوی

بوستان

به گزارش روزانه نیوز علی ضمیر با بیان اینکه بنرهای اطلاع‌رسانی به‌منظور جلوگیری از تجمع مردم مقابل بوستانها نصب‌شده است، افزود: جهت حفظ سلامت شهروندان، از ورود به داخل تمامی بوستان‌های شهر نظیر بوستان‌های شهروند، مردم، ارم، کودک، گنجنامه، شیرسنگی، زنبق، خانواده، شاهد، مدنی، بوستان نماز، باغ ایرانی، میدان باباطاهر و … ممانعت به عمل می‌آید.

وی افزود: از شهروندان عزیز تقاضا می شود از انجام فعالیت های خارج از منزل و حضور در بوستان های سطح شهر در این ایام خودداری کرده و همکاری لازم را با نیروهاي شهرداري و نیروی انتظامی داشته باشند، تا بتوانیم با کمک یکدیگر و قطع نمودن زنجیره انتقال این بیماری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نماییم.

فعاليت هاي خدمات شهری و ضد عفونی شهر به صورت مستمر ادامه دارد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: برنامه‌های مختلفی برای قطع زنجیره ویروس کرونا توسط این معاونت به اجرا در آمده که از آن جمله  ضد عفونی معابر شهری، اماکن عمومی، بوستان‌هاست كه تا بهبود شرایط این اقدامات ادامه دارد.

علی ضمیر افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از  انتشار آن، همدان در سطح کشور از معدود شهرهایی هست که روزانه در سه نوبت عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: حدود ١ ميليون و ٢٠٠ هزار لیتر محلول پاشی جهت ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهر از 10 اسفند ماه تاکنون انجام شده که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از همکاری ستاد مردمی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا استان همدان که در امر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر در کنار شهرداری اقدام به امر خدمت‌رسانی در راستای حفظ سلامت شهروندان و مبارزه با ویروس کرونا را انجام
داده‌اند، تشکر کرد.

علي ضمير ادامه داد: جهت جلوگیری ازتردد غير ضروري همشهریان، به منظورجلوگیری ازشیوع و قطع زنجيره ويروس کرونا، پیک موتوری رایگان در بازارچه های محلی شهروند و ایستگاههای عرضه میوه و تره بار شهرداري راه اندازی شده و مردم عزیز می توانند با توجه به محل سکونت خود،بایکی از فروشگاههای نزدیک خود تماس گرفته واز این امکان بهره مند شوند.

وی در مورد کم توجهی برخی از شهروندان و تردد عادی آن ها هم در خیابان های شهر گفت: شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان، تلاش می‌کند تا از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر جلوگیری شود و از شهروندان عزیز تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از تردد های غیر ضروری  بپرهیزند چون تاثیر گذاری اقدامات ما و سایر نهادهایی که در خط مبارزه با کرونا هستند، زمانی مشخص می شود که مردم نیز با ما همکاری کنند و در خانه بمانند.