- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

تقدیر پرسنل بهزیستی بهار از مدیرکل بهزیستی استان

بهزیستی بهار

به گزارش روزانه نیوز رئیس بهزیستی شهرستان بهار در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خاص سال 98 و همچنین تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و کمبود اعتبارات مالی، شاهد پرداختهای بسیار خوبی به تمامی پرسنل بهزیستی استان بودیم که نشان از پیگیری های شبانه روزی مدیرکل و معاونین بهزیستی استان داشت و این برای پرسنل خدوم و قدرشناس بهزیستی بسیار ارزشمند بود.

 

نوروزی افزود: این میزان از پرداخت ها به جامعه هدف و همچنین پرداخت رفاهیات به کارکنان بی سابقه بوده است و نشان دهنده توجه ویژه مدیریت ارشد بهزیستی استان به ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف و پرسنل است و جذب اعتبارات در این برهه زمانی کار آسانی نبود که به یاری خداوند این امر مهم محقق شد.

 

وی در ادامه گفت: حمایت مدیریت، معاونین و مسئولین از بهزیستی شهرستانها، موجب بهبود روند کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف می شود و در سال 98 این امر مهم باعث کسب رتبه برتر توسط اکثر شهرستانها در اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در بین سایر ادارات گردید.

 

نوروزی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی مسئولین گفت: توجه به معیشت کارکنان موجب افزایش انگیزه کاری مضاعف و همچنین نشاط اجتماعی گردیده است و لازم است از جانب تمامی پرسنل زحمت کش، وظیفه شناس و خدوم بهزیستی شهرستان بهار از زحمات مدیرکل محترم و همه مسئولین عزیز تقدیر و تشکر نمایم.