- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

از مدیر کل بهزیستی استان در همکاری و تولید کتاب صوتی تجلیل شد

تقدیر از بهزیستی

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری در جلسه تقدیر از مدیران دستگاههای همکار در تولید کتابهای صوتی دفاع مقدس گفت : تلاش برای احیاء ارزشهای دفاع مقدس و مجاهدت های رزمندگان تکلیفی است که بر دوش تک تک افراد جامعه و بخصوص مدیران است .

مصطفی آزاد بخت افزود: همکاری مدیران دستگاههای اجرایی بیانگر روحیه جهادی ایشان و فرهنگ حاکم بر سازمان های آنهاست ، لذا تقدیر از ایشان تقدیر از تلاشهای آنها و مجموعه کاری آنهاست .

سردار ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز ضمن قدردانی از مدیران و رابطین دستگاهها در اجرایی کردن تفاهمنامه های منعقده گفت : عملیاتی کردن این تفاهنامه ها فراهم نمی شد مگر با تفکر و پیگیری بسیجی وار مدیران در رابطین دستگاهها همکار .

مدیرکل بهزیستی استان نیز گفت : با انعقاد تفاهمنامه همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس 5 عنوان کتاب صوتی و 2 جلد کتاب مرتبط با حوزه کاری بهزیستی از جمله کودکان تولید شد که می تواند به نشر ارزیهای دفاع مقدس  در بین جامعه هدف کمک نماید .

حمیدرضا الوند افزود : با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف بهزیستی می توان ضمن استفاده از توانمندیهای ایشان در تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس به ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کرد .

مدیرکل بهزیستی استان گفت : با راه اندازی انجمن شعر و تئاتر دفاع مقدس متناسب با شرایط فعلی موجود به زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس کمک کرد .

گفتنی است در این جلسه از مدیرکل بهزیستی استان به پاس همکاری در تولید 5 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس شامل ( خوابهایی از بهشت ، صبر زرد ،  قصه من و بابام ، بابای نه سالگی و فانوس حرم ) و دو عنوان کتاب ( ماهی پولکی و خوابهایی از بهشت ) با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد .