- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

انجام بیش از 130عملیات در ماه نخست سال توسط آتش نشانان همدان

آتش نشانی

به گزارش روزانه نیوز آتشپاد محمدرضا بیاناتے در تشریح این مطلب گفت:از آغاز سال تا پایان فروردین تعداد 12837تماس(میانگےن روزانه 414 تماس) با سامانه 125 همدان برقرار شده است ڪه از این تعداد132 مورد منجر به عملیات گردیده، 280مورد جهت راهنمایے و مشاوره، 1470 تماس اشتباه،3 مورد اعلام حریق ڪذب و متاسفانه 10952مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

 

وی افزود:از 132عملیات انجام شده طے فروردین ما‌ه امسال 70عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات شامل 18 مورد رهاسازے افراد محبوس شده در اماڪن مختلف، 10مورد رهاسازے اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، 8مورد نجات افراد محبوس در آسانسور، 9مورد نجات حیوانات ،5مورد مهار حیوانات ، 5 مورد رفع آبگرفتگے و نجات در سیلابها و 25 مورد سایر عملیات هاے امداد و نجات بوده است.

 

آتش پاد بیاناتے با اشاره به اینڪه از 132عملیات انجام شده 62 مورد مربوط به عملیات هاے اطفاء حریق بوده است، اظهار ڪرد : اماڪن مسڪونے با 16مورد ، وسایل نقلیه با 12 مورد، پوشش گیاهان خودرو و فضاے سبز 8 مورد، و مراڪز تجارے با 4 مورد بیشترین ڪاربرے عملیات هاے اطفاء حریق را شامل گردیده است.

 

ریےس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان با اشاره به اینڪه 8 نفر ازجمله 1 آتش نشان در حوادث آتش سوزے و امداد و نجات مصدوم و 2 نفر فوت شده اند تصریح ڪرد: آتش نشانان در یڪماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگے 45نفر را در عملیات هاے امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات داده اند.

 

وی با اشاره به اینڪه بدلیل رعایت پروتڪل هاے بهداشتے و به منظور پیشگیرے از انتشار ویروس ڪرونا آموزش هاے عمومے به اقشار مختلف در فروردین ماه تعطیل بوده است خاطرنشان ڪرد: طے این مدت ۲۸دستورالعمل وپروانه ایمنے و ۱۲تاییدیه و پایانڪار ایمنے براے ساختمانها صادر شده است.