- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

توزیع 21 هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

به گزارش روزانه نیور  سردار مظاهر مجیدی در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در روستای انصارالامام همدان اظهار داشت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه طی هفته گذشته در استان انجام گرفت و در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی بین افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده بودند، توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه مقرر است در دو مرحله دیگر نیز این رزمایش برگزار شود، عنوان کرد: مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم در عید سعید فطر برنامه‌ریزی شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) دستگاه‌های دیگر از جمله ستاد اجرای فرمان امام(ره) و دفتر آستان قدس رضوی پای کار هستند و کمک می‌کنند، ادامه داد: عملکرد این دستگاه‌ها در قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان دیده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه حرکتی در استان به خصوص در شهر همدان ایجاد شده است، اظهار کرد: مساجد محوریت این کار را انجام می‌دهند.

 

سردار مجیدی ابراز داشت: هماهنگی‌هایی انجام شده که در مساجد اصلی شهر به صورت مستمر این کمک‌ها انجام شود.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز به لطف خداوند کمک‌های بسیار خوبی انجام شده است، گفت: حضور و کمک مردم در این رزمایش یادآور پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت است که چقدر با علاقه و انگیزه این کمک‌ها را انجام می‌دهند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم کمک کنند و بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان به تمام خانواده‌هایی که در این بیماری دچار مشکل شدند کمک‌هایی داشته باشیم.