- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

تهاتر 4 میلیارد تومانی هزینه برق مصرفی نیروهای مسلح در استان همدان

برق همدان

به گزارش روزانه نیوز شیرزاد جمشیدی در جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از تعامل خوب بین دو ارگان اظهار داشت: ارتباط دو سویه همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضمن تقدیر از مدافعان سلامت افزود: در راستای مقابله با بیماری کرونا تمام تلاش خود را داشته‌ایم تا مراکز درمانی و حساس هیچ‌گونه قطعی برق نداشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به گستردگی شبکه توزیع برق عنوان کرد: 19 هزار کیلومتر شبکه و 16 هزار ترانس در سطح استان وجود دارد که برای حفاظت و نگهداری تأسیسات و تجهیزات برق اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات اجرایی تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خودنگهدار، نصب اسپیسر در شبکه‌های فشار ضعیف، تعبیه قفل داخلی در پست‌های زمینی و جوش پایه‌های ترانسفورماتورها بوده است.

 

جمشیدی با اشاره به راه‌اندازی لینک اتفاقات و عملیات برق با فرماندهی انتظامی ناحیه‌های مختلف در استان یادآور شد: از دیگر اقدامات خوب انجام شده تهاتر هزینه برق مصرفی نیروهای مسلح بود که معادل 4 میلیارد تومان در سطح استان اقدام شد.

 

 مجاهدان خاموش با تداوم و استمرار برق باعث ایجاد امنیت در جامعه می‌شوند

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تعامل و ارتباط خوبی که از سنوات گذشته بین شرکت توزیع برق و نیروی انتظامی استان وجود داشته گشت‌های مشترک همچنان دایر است.

 

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار از جمله اقدامات انجام شده خوب در راستای حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برق در سطح استان است.

 

وی عنوان کرد: منشور ارتباطی از طریق فرماندهی به شرکت‌های خدمات‌رسان ارسال شده و برای هماهنگی‌های لازم با اتفاقات عملیات برق دستور اکید به افسران معین داده شده است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی از طریق دهیاران و شوراهای شهر و روستاها از دیگر اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از تأسیسات برق است.

 

وی با بیان اینکه کارکنان خدوم توزیع برق مجاهدان خاموش هستند، عنوان کرد: این مجاهدان خاموش با تداوم و استمرار برق باعث ایجاد امنیت در جامعه می‌شوند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

در پایان این مراسم فرمانده انتظامی استان همدان با اهدای لوح از مدیرعامل و مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تقدیر کرد.