- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین همدان

رزمایش همدلی

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ بقایی در رزمایشی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ، دکتر فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس ، فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان برگزار شد، گفت: رزمایشی که امروز در این روزها در حال برگزاری می باشد چند ویژگی دارد ؛ ویژه گی اول اینکه در یک روز به نام کریم اهل بیت درب ۳.۵ میلیون منزل نیازمند به صدا در آمده و بسته های معیشتی تقدیم آنها گردد ، که در تاریخ نظیر ندارد ، ویژه گی دوم اینکه سعی شده در اجرای این برنامه شعار سال نیز مد نظر گرفته شود و از اجناس کاملا ایرانی استفاده گردد و ویژه گی سوم نیز این است که مردم عزیز و ولایت مدار کشورمان ثابت کردند که از امت حجاز در عهد رسول ا… و ائمه اطهار نیز بهتر هستند و تنها با توصیه رهبر معظم انقلاب این کار عظیم را رقم زدند و همچنین به جهانیان ثابت کردند که فرهنگ ایرانی اسلامی ناب ترین فرهنگ جهان است .

 

وی اضافه کرد : در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه ۲.۲۶۰.۰۰۰( دو میلیارد و دویست و شصت میلیون تومان) اقلام بهداشتی و معیشتی توسط سپاه ناحیه همدان در بین نیازمندان تهیه و توزیع گردید و در مرحله دوم نیز در مجموع بیش از ۳۰۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال تهیه شده و در این ایام با محوریت مساجد شهر همدان در حال توزیع می باشد .

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان : کرونا نشان داد جریانهای انقلابی چه ظرفیت بالایی دارند

 

آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت : در بحث کرونا که کشور ما را فرا گرفت جریان های انقلابی مثل همیشه پای کار آمدند و اثبات کردند که ظرفیت بالایی دارند ، لذا بعد از اتمام کرونا می توان بر روی ظرفیت آنها برنامه ریزی کرد و در مسائل مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب از آنها استفاده کرد .

 

وی گفت : این کارگاه هایی که برای تهیه ماسک و.. ایجاد شده ، می تواند مشکل اشتغآل بسیاری از جوانان را حل نماید ، اینها تنها مستلزم آن است که در کشور وحدت داشته باشیم و مسئولین نیز حمایت کنند

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد : رزمایش هایی که به توصیه رهبری در حال انجام است آثار و برکات زیادی در جامعه دارد و یکی از آثار آن ، آثار اجتماعی اش می باشد ، ممکن بود بدلیل فقر و نداری چه معضلات و آسیب هایی در جامعه رخ دهد که الحمدلله با این امر خیر از آنها کاسته شد

 

آیت الله شعبانی خاطر نشان کرد : در این رزمایش ها تمرکز اصلی بر روی بسته های معیشتی بود و الان باید بنشینیم و مشکلات دیگر مردم را شناسایی کنیم و برای حل آنها تلاش کنیم .

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی : تهدید کرونا فرصتی است برای زمینه سازی ظهور

 

دکتر فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت : یک دیدگاهی وجود دارد اینکه هر زمانی جهان را گناه و فساد فرا گرفت امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد و عده ای این تفکر غلط را دارند که ما نیز برای این کار باید تلاش کنیم و چه فرقه های انحرافی که با این تفکر غلط شکل گرفته است .

 

وی افزود : اما در این میان عده ای هم باید باشند و امام زمان را یاری کنند و زمینه ساز ظهورش باشند ، پس چرا از این گروه نباشیم .

 

فلاحی گفت : اگر بخواهیم قیاسی داشته باشیم بین این دو گروهی که گفته شد در زمان کنونی خودمان ، باید گروه اول را غربی ها بدانیم که برای خرید سلاح و.. صف کشیده اند و گروه دوم مردم عزیز ایران ، که از قوت خودشان در حال انفاق به دیگران هستند .

 

وی افزود :همچنین روایتی است که از امام زمان می پرسند چرا آقاجان ظهور نمی کنید ایشان می فرمایند من زمانی ظهور می کنم که جامعه به سمت و سوی همدلی و مواسات پیش رود و مردم مایحتاج همنوعان خود را تامین کنند . و این موضوع اکنون به دست ایرانیان در حال رقم خوردن است .

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : شاید این تهدیدی( کرونا) که اکنون بوجود آمده فرصتی است که زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند پس نباید ازاین فرصت غافل شد .

 

بسته معیشتی