- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

روز ارتباطات فرصتی برای معرفی این جایگاه ارزشمند در جامعه است

زوز ارتباطات

به گزارش روزانه نیوز مقام معظم رهبری مدظله العالی: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده­ی چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می­گذرد.

 

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک بخش تشریفاتی در داخل مجموعه­ی دستگاه­ها و سازمان­ها، بلکه به عنوان یک بازوی توانمند مشورتی و مدیریتی و عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

روابط عمومی دیدبانی است که ضمن رصد و شناسایی مسائل مجموعه و محیط­های مرتبط، آن­ها را به بخش­های تخصصی منعکس نموده و در پایان با نگاهی نقادانه و با بکارگیری افکار عمومی در صدد تحلیل و ارزیابی اقدامات صورت­گرفته می­پردازد .

 

روز ارتباطات و روابط عمومی٬ فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه­ی ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این بخش را در جامعه­ی عدالت­محور اسلامی  تثبیت و تقویت نماییم.

 

بر خود فرض می­دانم ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به پیشاهنگان و مشعل­داران توسعه­ی ارتباطی، علی­الخصوص کارکنان خدوم روابط عمومی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده در این ایام نورانی و در لیالی قدر، از خداوند متعال توفیقات روزافزون برایتان خواستارم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی همدان