- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

شهید «حاج میرزا محمد سلگی» به عنوان شهید سال 1399 استان همدان معرفی شد

سردار سلگی

به گزارش روزانه نیوز ، سردار مظاهر مجیدی در جلسه معرفی شهدای سال 1399 استان همدان اظهار داشت: شهادت موهبتی از جانب خداوند متعال است که تنها نصیب افراد مخلص و پاک سرشت می‌شود.

 

وی با اشاره به عنایات ویژه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: با گذشت چهل سال از عمر با برکت این انقلاب، کشور عزیز ما استوار به سمت اهداف خود در حال حرکت است که این خود مدیون عنایات شهدا و زعامت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان ما برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان این مرزو بوم دارند و همواره سعی داشتند سبک زندگی غربی را بین ما ترویج دهند.

 

وی با بیان اینکه توجه به سیره شهدا و الگو گرفتن از سبک زندگی و رفتار آنان ما را در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمن بیمه می‌کند، افزود: روحیه انقلابی و جهادی شهدای عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس سبب پیشبرد جنگ و تحمل سختی‌ها شده بود و به یاری خداوند ملت عزیز ما با تأسی از این روحیه مشکلات را پشت خواهد گذاشت که نمونه‌های فراوان آن را در همیاری، همدلی و حرکت‌های جهادی و خودجوش مردم عزیز در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم.

 

سردار مجیدی با معرفی سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» به عنوان شهید سال 1399 در استان همدان گفت: اخلاص و ولایتمداری این شهید همواره زبانزد مردم بود و رشادت‌های این بزرگوار در عملیات‌های مختلف به ویژه در عملیات «مرصاد» به یادگار خواهد ماند.

 

وی گفت: در ناجا شهید «محمد مهدی بهراملو»، در آجا شهید «حسن یوسفی صفت» و در تیپ 32 انصار الحسین(ع) شهید «محسن عینعلی» به عنوان شهدای سال انتخاب شدند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و بهار به ترتیب شهید «سید احمد برقعی»، شهید «حاج میرزا محمد سلگی»، شهید «فتحعلی مومنی» و شهید «مهدی فریدونی» به عنوان شهید سال معرفی شدند.

 

وی به تلاش مضاعف برای انتقال معارف شهدا به جوانان و نوجوانان کشور اشاره کرد و گفت: در شهرستان کبودراهنگ طلبه شهید «روح الله بختیاری»، در شهرستان رزن شهید «ناصر عبداللهی»، در شهرستان اسدآباد شهید «علیرضا الهیاری خندان»، در شهرستان تویسرکان شهید «محمد دلاوری»، در شهرستان فامنین شهید «حاجعلی حجتی» و در قهاوند شهید «حسینعلی سلیمی» به عنوان شهدای سال شهرستان‌ها معرفی شدند.