- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

روابط عمومی یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با ذینفعان است

برق همدان

به گزارش روزانه نیوز  شیرزاد جمشیدی در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی‌های شرکت توزیع برق استان همدان که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار داشت: عملکرد خوب همکاران در روابط عمومی‌ها باعث درخشش و تقدیر از شرکت‌ در دیگر حوزه‌ها شده است.

 

 

وی افزود: روابط عمومی به عنوان یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با سایر ذینفعان در فرایند اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها، تحقق اصل پاسخگویی و تحقق اهداف استراتژیک سازمان از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: یکی از اساسی‌ترین وظایف روابط عمومی تعامل با رسانه‌ها، مدیران، سازمان‌ها و روابط عمومی دیگر ارگان‌ها است که باید همواره مدنظر باشد.

 

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت عملکرد خوبی در سال 98 داشته است، گفت: همکاران باید تلاش خود را مضاعف کنند تا امسال شاهد کسب رتبه‌های برتر کشوری باشیم.

 

 

جمشیدی عنوان کرد: از اقدامات خوب روابط عمومی این شرکت تولیدات سمعی، بصری، تعامل با رسانه‌ها، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی کردن روابط عمومی و… بوده است.

 

 

وی ادامه داد: امید است با تلاش و همت والای همکاران همچنان شاهد موفقیت‌های آنان باشیم.

 

 

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: سال 98 سال سختی بود که پشت سر گذاشتیم و توانستیم با همراهی مشترکین و تلاش همکاران در دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به موقع از پیک بار تابستان 98 عبور کنیم.

 

 

احمدرضا روزبیانی با اشاره به عقد تفاهمنامه با صدا و سیمای مرکز همدان گفت: استفاده از تبلیغات محیطی گسترده در قالب بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری در سطح استان برای اطلاع‌رسانی به مشترکین انجام شد.

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده امسال برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ورود به فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف داریم.