- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

مدیریت مصرف و اقدامات پیک‌سایی از اولویت‌های شرکت توزیع برق استان همدان است

برق

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، فرماندار شهرستان رزن و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای بلالی‌مقدم و با آرزوی موفقیت برای آقای صفری در پست جدید اظهار داشت: پیگیری مستمر و مداوم مدیران در انجام امورات محوله و ارسال نتایج و بازخورد آن کمک بزرگی در رفع مشکلات احتمالی به دنبال خواهد داشت.

 

 

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه ارتقاء شاخص‌ها باید در اولویت باشد، افزود: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان رزن وجود دارد آمار و ارقام ارسالی به استان قابل قبول و مورد رضایت بوده است.

 

 

وی ادامه داد: کاهش مدت زمان خاموشی‌ها، افزایش وصول مطالبات، کاهش تلفات و تسریع در ارائه خدمات از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ورود به پیک بار تابستان عنوان کرد: مدیریت مصرف و اقدامات پیک‌سایی و اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار از اولویت‌های این شرکت است.

 

 

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود همکاران ما در مدیریت توزیع برق شهرستان رزن با تعامل و همدلی با مدیریت جدید در راستای ارتقاء سطح خدمات به مردم کوشا باشند.

 

 

رضا سلامتی، فرماندار رزن نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیر سابق توزیع برق رزن اظهار داشت: توزیع نیروی برق شهرستان در بحث تکریم ارباب رجوع اقدامات ارزنده‌ای در کارنامه خود دارد.

 

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مازیار بلالی مقدم، عباس صفری به عنوان سرپرست توزیع برق شهرستان رزن معرفی شد.