- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان مورد تجلیل قرار گرفت

اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به عنوان یکی از استان های برتر و مورد تجلیل ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور قرارگرفت.

به گزارش روزانه نیوز در نشست مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها که با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام قمی برگزار شد؛ اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به عنوان یکی از استان‌های برتر و مورد تجلیل قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: شاخصه‌ها باید متناسب با زیست بوم منطقه‌ای استان و شرایط کشور، نظام اسلامی و اقتضائات خاصی که در فضای کشور، سطح بین‌الملل و جهان اسلام وجود دارد، رویکرد سازمان باید ارتقا پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در نشست سراسری مدیران تبلیغات اسلامی کشور شاخصه‌های مهمی که استان همدان را به عنوان یکی از استان‌های برتر قرار داد، شامل الگوی تشخیص درست بر اساس زیست بوم استان، به کارگیری نیروهای جوان و اندیشمند و انقلابی در مسئولیت‌های شهرستانی و حتی عملیات‌های ویژه و شبکه سازی ساختارمند نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه از دیگر شاخصه‌ها می‌توان به الگوی استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته و نخبه در قالب ستاد نهضت پیشرفت بانوان در سطح استان، مطالعه و بررسی الگواره تمدنی استان
و طراحی و تدوین ریز برنامه‌های ۱۴۰۱ براساس تشخیص درست از زیست بوم استان با اولویت‌های راهبردی اشاره کرد.

حجت الاسلام نظیری در ادامه افزود: توجه به زیست بود و طراحی الگوهای عملیاتی بر پایه زیست بوم استان و زیست بوم شهرستان‌ها و البته الگوی متعالی راهبری زیست بوم که با به کارگیری مدیران جوان و نخبه در شهرستان‌های استان محقق شد و مسئولان ادارات سازمان از ظرفیت نخبگانی انتخاب شدند که بتوانند این زیست بوم را راهبری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به میدان آوردن مردم در عملیات مختلف، سیاست گذاری و طراحی و نیز در حوزه کنشگری اجتماعی در عملیات‌های فرهنگی از جمله ظرفیت‌های خوبی بود که در بحث‌های راهبران زیست بوم شهرستان‌ها مورد توجه و جدیت قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ورود بانوان در حوزه کنشگری اجتماعی در قالب ستاد نهضت پیشرفت بانوان، گفت: این محورها جز اه م محورها و جز شاخصه‌های ارزیابی استان‌ها مورد توجه معاونت‌های مختلف تخصصی ستاد مرکزی سازمان تبلیغات در استان همدان قرار گرفت.

حجت الاسلام نظیری در پایان افزود: این افتخاری که برای استان همدان به وجود آمد در واقع نتیجه و دستاورد یک خرد جمعی با تکیه و توان واقعی مردم که نقش آفرینان اصلی این میدان هستند، دنبال شد و ان شالله این مسیر با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.