- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده برق ملایر رضایتمندی مشترکین را به‌همراه داشت

برق همدان

به گزارش روزانه نیوز آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق ملایر با حضور مدیرعامل توزیع نیروی برق استان همدان، فرماندار ملایر و جمعی از معاونین و مدیران برق استان همدان برگزار شد.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس امیدی مدیر سابق برق ملایر اظهار داشت: حمایت‌ها و تعامل خوب فرماندار ویژه ملایر با مجموعه برق موجب ارتقای شاخص‌های عملکردی این شهرستان شده که جای تقدیر دارد.

 

 

شیرزاد جمشیدی با اشاره به پروژ‌ه‌های اجرایی برق در شهرستان ملایر عنوان کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده شهرستان از بزرگ‌ترین پروژه‌های برق در ملایر بود که موجب رضایتمندی مشترکین شد.

 

 

وی با آرزوی موفقیت برای مهندس شیردره، مدیر توزیع برق ملایر افزود: تمام پرسنل شرکت در راستای رونق و توسعه استان و شهرستان ملایر با تلاش شبانه‌روزی گام برمی‌دارند.

 

 

ضعف ولتاژ و مشکلات برق ملایر تا حد قابل قبولی رفع شده است

 

 

فرماندار ویژه ملایر نیز در ادامه اظهار داشت: هزینه‌کرد 30 میلیارد تومان در بحث توسعه شبکه برق ملایر در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده که با صرف این مبلغ طی یک سال گذشته  ضعف ولتاژ و مشکلات برق شهرستان ملایر تا حد قابل قبولی رفع شده است.

 

 

قدرت‌اله ولدی ضمن تقدیر از عملکرد جهادی و هماهنگی خوب مجموعه برق تصریح کرد: این هماهنگی در راستای انجام کارها باعث پیشرفت و خدمتگزاری به مردم است.

 

 

وی با بیان اینکه ملایر با توجه به گستردگی وسعت و جمعیت بعد از همدان قرار دارد، گفت: این شهرستان در حوزه کشاورزی، گلخانه‌ها، صنعت، دامداری نیازمند توجه ویژه است.

 

 

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر ظرفیت پایلوت شدن برای کمک در بحران‌ها در جنوب استان را دارد، بر آمادگی مجموعه شهرستان در این خصوص تأکید کرد.

 

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فریبرز امیدی، رضا شیردره به عنوان قائم مقام مدیرعامل و مدیر توزیع برق شهرستان ملایر معرفی شد.