کد خبر:34752
پ

به گزارش روزانه نیوز،مهدی جعفری گفت: ۲۴۰ بیمار خاص زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.
بیماری‌های خاص شامل‌ام‌اس، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و بیماران پیوند کلیه می‌شود.
او گفت:هزینه‌های شیمی‌درمانی و پرتودرمانی این بیماران در صورت داشتن پوشش بیمه مکمل کمیته امداد به‌صورت کامل از سوی این نهاد پرداخت می‌شود و در صورت استفاده از بیمه سایر مؤسسات درمانی درزمینه پرداخت فرانشیز به آن‌ها کمک می‌شود.
جعفری گفت: ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان علاوه بر کمک به پرداخت فرانشیز و خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز، به‌حساب این بیماران واریز می‌شود.
به گفته جعفری؛ بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند و در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند.
او گفت: هم اکنون ۲۴۰ بیمار خاص شامل ۸۱ بیمار دیالیزی، ۵۱ بیمار پیوند کلیه، ۸ بیمار هموفیلی، ۱۰ بیمار تالاسمی و ۹۰ بیمار‌ام اس تحت حمایت این نهاد هستند، و‌امیدواریم با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.
او در ادامه گفت: به منظور حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه‌های دارو تا ۹۵ درصد تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید