- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

جهاد نصر صامت پیشگام در محرومیت زدایی

مدیر عامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت در خصوص این شرکت اظهار داشت: جهاد نصر صامت یک شرکت چند‌منظوره محرومیت زدایی سراسری است که خدمات مختلفی به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد.

به گزارش روزانه نیوز، محمد جواد قلی پور در خصوص خدمات این مجموعه به موارد زیر اشاره کرد: 
۱. زیارت ارزان با اختصاص وام‌های کم بهره
۲. خدمات چشم پزشکی
۳. وام‌های خرید کالا تا سقف ۴۰ میلیون تومان
۴. وام احداث پمپ بنزین‌های ثابت و سیار
۵. فروش ژنراتور‌های تولید برق
۶. فروش دستگاه‌های خشک کن
۷. اعطای وام به واحد‌های صنعتی تولیدی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان
۸. اعصای وام تا یک هزار میلیارد تومان برای شهرک‌های صنعتی
۹. طرح فروش برنج شمال پایین‌تر از نرخ مصوب بازار ازکیلویی ۳۳هزارتومان تا۷۰هزار تومان عرضه می‌شود،
۱۰. طرح اعطای تجهیزات دفاع شخصی به مبلغ ۴میلیون و ۵۰۰ هزارتومان 
۱۱. طرح واگذاری کارت اعتباری پارسه 
۱۲. طرح انجمن صنفی امدادخودرو جاده‌ای.
این مقام مسئول در خصوص شرایط بهره مندی برای استفاده از تسهیلات جایگاه سوخت سیار گازوئیل و بنزین گفت: متقاضیان برای بهره مندی از این وام‌ها که به مخازن ۱۲ هزارلیتری تا ۴۵ هزار لیتری که از مبلغ ۸۰۰ملیون تومان تا یک ملیارد تومان به نرخ روز ارائه می‌شود می توانند استفاده کنند که یک سوم آن به صورت نقدی و مابقی به صورت تسهیلات است.
قلی پورادامه داد: برای جایگاه‌های سوخت ثابت سریع النصب و کوچک از دو ملیارد تا شش میلیارد وام اعطا می‌شود که آن هم یک سوم نقد و مابقی به صورت تسهیلات داده میشود. 
مدیر عامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت در بحث خدمات چشم پزشکی گفت: برای انجام معاینه تعیین عینک در اداره ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها و هر محلی که به صورت گروهی و جهادی متقاضی داشته باشد، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، اما نیاز به اتاقی به مساحت حداقل ۲۰ متری است که با تجهیزات لازم مجهز شود تا اپتمتریست بتواند مستقر شود و محلی برای نمایش عینک‌ها لازم است و در همان محل ساخت و تحویل عینک انجام می‌شود و نیازی به مراجعه برای ساخت عینک به مراکز دیگر نیست، سعی بر این است عینک‌ها با ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار ارایه شود و در صورت دارا بودن بیمه تکمیلی مدارک برای دریافت هزینه عینک ارایه خواهد شد. مدیر عامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت با اشاره به اینکه این مجموعه به منظور کمک به رفاه عمومی و کاهش هزینه‌های اقشار گوناگون با عقد قرارداد با تولید کنندگان، وارد کنندگان، و فروشندگان کالا و ارائه دهندگان انواع خدمات در سراسر کشور از بستر کارت‌های اعتباری پارسه و سامانه جامع الکترونیکی «کاپیلا» فرصتی را فراهم آورده، افزود:  تا افراد با ثبت نام در این سامانه و دریافت کارت اعتباری و انجام خرید‌ها تخفیفی از ۲ تا ۶۰ درصد و خرید اقساطی از ۶ ماه تا ۳۶ ماه با دریافت اعتبار خرید از ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون با کارمزد بسیار پایین و کم بهره برخوردار شوند.
قلی پور با بیان اینکه تقریبا در همه جای دنیا مردم برای تعاملات مالی خود از کارت اعتباری استفاده می‌کنند، تصریح کرد: کارت اعتباری تسهیلات یا پول نقد نیست بلکه دارندگان آن میتوانند کالا یا خدمات مورد نظر خود را بصورت اعتباری تهیه و خرید نمایند و وجه آن را بعدا یا بصورت اقساطی پرداخت کنند.
وی با اشاره به اینکه کارت‌های اعتباری رایج در کشور در واقع برای پرداخت تسهیلات است و نرخ استفاده از تسهیلات در ایران بالاست، افزود: پارسه کارت با حذف بانک از پروسه صدور کارت اعتباری با اعتبار سنجی دقیق و اخذ تضامین لازم فقط از مشتریانی که خوش حسابی آن‌ها محرز شود و از طرفی توافق با اعتبار دهندگان خود اعم از کالا، خدمات و فرآیند استفاده از اعتبار محرز شود تخصیص داده خواهد شد تا اشخاص بتوانند ازتسهیلات ارزان استفاده کنند.
این مقام مسئول افزود: پارسه کارت در مبالغ ۲۰- ۵۰- ۱۰۰- ۲۰۰- ۳۰۰ میلیون تومانی صادر می‌گردد. پس از هر خرید فاکتور برای استفاده کننده صادر و در سر رسید قابل پرداخت خواهد بود. 
وی یادآور شد: کارت اعتباری پارسه پس از پرداخت هر قسط شارژ می‌گردد. دارندگان کارت اعتباری در صورت خوش حسابی اعتبار بالاتری دریافت و در صورت بد حسابی اعتبار کمتر و یا از دریافت کارت اعتباری برای مدتی محروم خواهند بود.
مزایای کارت اعتباری
۱. ایجاد تسهیلات خرید اقساطی بدون نیاز به معرفی ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هر گونه وثیقه برای سازمان‌ها و مراکز دولتی
۲. بدون سود وبهره بودن تسهیلات تخصیصی
۳. ارائه قیمت مشابه با خرید نقدی در بیش از ۶۰ درصد فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد.
۴. انتخاب تعداد اقساط با توجه به سقف تعیین شده برای تمامی فروشگاه‌ها یا مراکزعرضه.
۵. شروع پرداخت اولین قسط در حدود یکماه پس از انجام خرید.
۶. بازگشت اعتبار کارت، به میزان قسط پرداختی به صورت خودکار.
۷. امکان شارژ بن کارمندی در کارت اعتباری پارسه
۸. امکان خرید از تمام پایانه‌های فروشگاهی متصل به تمام بانک‌ها (شبکه شتاب)
۹. امکان تعریف ۱۰ کارت بانکی و برخورداری همه اعضای خانواده از مزایای کارت
۱۰. امکان خرید اقساطی متناسب با توان خرید هر فرد.
این مقام مسئول در خصوص نحوه در خواست کارت بیان کرد: بعد از مراجعه به سایت و تکمیل مراحل ثبت نام کارت بعد از ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به دست مخاطب می‌رسد بعد از ان وارد پرتال خود می‌شوند و درخواست تسهیلات می‌دهند که این تسهیلات باید مشخص شود که برای زیارت، ادوات کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت یا کالا است که باید میزان تسهیلات مشخص شود، همچنین کسانی که بیمه ندارن میتوانند باتهیه کارت پارسه از مزایای بیمه آن استفاده کنند. وی تصریح کرد: افراد می توانند برای صدور کارت از طریق سایت زیر اقدام کنند:https://parsecard.com/user-register

 قلی پوردر خصوص ژنراتور برق سوز گفت: در راستای دستور مقام معظم رهبری و نام گذاری سال جاری به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی این معاونت با همکاری شرکت دانش بنیان با اتکا به دانش و تجهیزات بومی ژنراتور برق تولید کرده که با گاز شهری کار می‌کند.
این مقام مسئول درباره تسهیلات ارزان زیارت با مبلغ ۱۲۰ هزار تومان با اسکان و سه وعده غذا (صبحانه، نهار و شام) در مجومعه‌های اقامتی هتل‌های اطرف حرم رضوی را به عنوان اسکان ارزان با رویکرد تکریم از مهمانان امام رئوف با امکانات رفاهی فراهم نموده است.
وی ادامه داد: این شرکت ۲ هزار نقطه اقامتی دیگر را نیز در سراسر کشور تحت پوشش خود گرفته است که با پایین‌ترین نرخ ممکن با بهترین کیفیت و خدمات دهی در اختیارمردم قرار دهد. 
لازم به ذکر است شرکت چند منظوره جهاد نصر معاونت محرومیت زدایی مستقر در شمال کشور در استان مازندران و گلستان است که رابطان خود را در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها تعین کرده است.