- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

تجلیل از 5 هزار و 100 حامی فرهنگی در استان همدان

قائم مقام کمیته امداد استان همدان از مراسم تجلیل 5 هزار و 100 حامی فرهنگی استان همدان که حمایت از ایتام و محسنین را به عهده دارند خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، جعفر روشن سرشت، قائم مقام کمیته امداد استان همدان با یاد ۸ هزار شهید استان و بیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد که درزمینهٔ جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار داشت: مراسم تجلیل از 5 هزار و 100 حامی فرهنگی استان که به نمایندگی از ایشان 335 نفردر مراسم شرکت کردند با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین و مدیران استان برگزار گردید.
قائم مقام کمیته امداد استان همدان تعداد ایتام را ۳ هزار و ۸۰۰ نفر و محسنین را بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد ایتام و محسنین توسط ۵۱ هزار حامی و خیرین محترم، مساعدت می‌شوند که ۵ هزار و 100 نفر از‌ایشان فرهنگیان شاغل و بازنشسته می‌باشند.
در ادامه نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به حمایت از ایتام اشاره و در ادامه مطالبی را در خصوص افتتاح مرکز نیکوکاری شهید سردار حمید حسنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد.
سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان به سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و دلاوری و شهامت رزمندگان در انجام آن عملیات با شکوه اشاره فرمود.
حجت الاسلام حسینی یمین مدرس حوزه و دانشگاه به مطالبی از رهبر معظم در خصوص دیدار با امدادگران ، پرداخت صدقات و حمایت ایتام اشاره نمود.
در ادامه خانم ثمری از فرهنگیان بازنشسته در خصوص نحوه فعالیت و جلب اعتماد همشهریان نوعدوست در راستای امور خیریه مطالبی بیان کرد.
در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از نمایندگان ۱۹‌گانه آموزش و پرورش به نمایندگی از 5 هزارو 100 نفر از حامیان فرهنگی تجلیل و تشکر بعمل آمد.