کد خبر:36147
پ

مراسم معارفه روسای پلیس راه و راهور استان همدان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز ،سرهنگ «علی فکری» به عنوان رییس جدید پلیس راه و سرهنگ «غلامعلی همایی» به عنوان رییس جدید پلیس راهور استان همدان معرفی شدند.

امام جمعه موقت همدان در این مراسم گفت: حضور افراد در پست‌های مدیریتی نتیجه و مرهون تلاش شهدایی است که برای استقلال، آزادی و حراست از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده گفت: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی همواره باید قدردان و شکرگزار شهدا، مردم و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان، ولی نعمتان خود باشند.

سرهنگ فکری رئیس جدید پلیس راه استان همدان نیز دراین مراسم گفت: ترافیک ایمن و روان در استان با همراهی مسوولان عملی و اجرایی شده است که یکی از بخش‌های آن طرح تفصیلی اجرای پیاده راه در شهر همدان است.

به گفته او کاهش تصادفات فوتی از دغدغه‌های اصلی پلیس استان همدان است که برای تحقق آن طرح‌هایی همچون آرام سازی ترافیک، ایجاد سرعتکاه، ایجاد گذرگاه برجسته، گذرگاه عابر پیاده و ایجاد شیار لرزانده در محور‌های ارتباطی استان اجرا شده است.

سرهنگ فکری گفت: سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر برای دریافت گواهینامه و آزمون به پلیس راهور استان همدان مراجعه و ۴۰ هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه رانندگی شدند.

او گفت: همچنین در سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار خودرو در استان همدان اعمال قانون شدند که این رقم تنها ۱۰ درصد تخلفات را شامل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز دراین آیین گفت: با توجه به شاخت منطقه، اقلیم، فرهنگ مردم و به پشتوانه بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در مجموعه پلیس، کاهش سوانح فوتی و جرحی و جلب رضایت عموم مردم محور فعالیت هیا پلیس راهور استان است.

سرهنگ همایی  گفت : ۷۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های برون شهری استان همدان شناسایی شده که ۲۷ نقطه آن اصلاح شده و مابقی در حال ایمن سازی است.

در این آیین از خدمات سرهنگ رضا عزیزی که پیش از این مسئولیت پلیس راه استان همدان را برعهده داشت نیز قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید