- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

طرح‌های موثری برای سفر رییس جمهور به استان آماده شده است

استاندار همدان با اشاره به آمادگی کامل استان برای سفر هیات دولت، گفت: طرح ها و پروژه‌های بسیار خوب و موثری را برای طرح در سفر رییس جمهور به این استان آماده کرده‌ایم. 

‍به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: نقش وزرا در جریان سفر رییس جمهور به استان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت بسیار موثر و تعیین کننده است.‌

وی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، تصریح کرد: استان همدان آمادگی کامل برای سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت را دارد.

نماینده عالی دولت در استان همدان وجود وزرای همدانی در دولت انقلابی سیزدهم را فرصتی مناسب برای مردم استان و اثرگذار برای رشد و توسعه این دیار دانست و تصریح کرد: این ظرفیت‌های ارزشمند می‌تواند زمینه مناسب برای رشد و تعالی استان همدان در بخش ها و عرصه های مختلف را فراهم کند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه دولت و مجمع نمایندگان در استان همدان وجود دارد به نحوی که مجمع نمایندگان استان همیشه همراه و حامی دولت مردمی و انقلابی در استان بوده و هستند. 

استاندار همدان گفت: همچنین انسجام و وحدت خوبی بین ارکان نظام با محوریت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان حاکم است.

وی با تاکید بر اینکه استان در آمادگی کامل برای سفر رییس جمهور به همدان است، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها و طرح‌های موثری برای طرح در این سفر آماده کرده‌ایم. 

وی اظهار داشت: برخی از وزرای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از استان همدان هستند که این مهم به عنوان یک ظرفیت در پیشبرد اهداف دولت در این استان محسوب می‌شود.

وی همچنین به ظرفیت‌های شهرستان ملایر به ویژه در حوزه انگور و کشمش، مبلمان منبت، مرواربافی و دیگر مصنوعات دستی اشاره کرد و این توانمندی ها را از جمله افتخارات استان برای رشد توسعه برشمرد.