- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

ورود جوانان به بدنه دولت همواره می‌تواند دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد

مدیرعامل موسسه فرهیختگان برنای غرب گفت: با اشاره به اهمیت ورود جوانان در مسئولیت‌های اجرایی ورود جوانان به بدنه دولت همواره می‌تواند دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد و خون تازه‌ای در رگ‌های مدیریتی کشور و استان تزریق کند.

به گزارش روزانه نیوز،در جلسه دوره دانش‌افزایی کارآفرینی با محوریت راه‌اندازی کسب‌وکار و آینده‌نگری شغلی که به همت مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب و با احمد شانیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، علی حقیقی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، معاونت جوانان اداره کل و رئیس گروه ساماندهی جوانان و جوانان فعال در حوزه کارآفرینی در محل تالار قرآن برگزار شد، گفت: سیاست دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار محترم همدان در بکارگیری جوانان بومی در مسئولیت‌های اجرایی استان قابل تقدیر و تشکر است.

علی مسلم خانی افزود:بومی‌گزینی و انتصاب جوانان همدان در عرصه مدیریتی استان که در دولت سیزدهم با درایت استاندار رقم خورده قابل تقدیر و تشکر است.

وی عنوان کرد: در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی جوان‌گرایی در انتصابات و بومی گزینی مورد تاکید است. این مهم توسط استاندار مردمی، انقلابی و جهادی همدان جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد صورت پذیرفته است. و جای دارد از ایشان تقدیر و تشکر نماییم.

علی مسلم‌خانی مدیرعامل مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب، در ادامه گفت: با توجه به استفاده از قابلیت جوانان و ظرفیت آنها در انتصاباتی که تا کنون انجام گرفته، می‌توان گفت تعداد قابل توجهی از جوانان استان مسئولیت گرفتند و در عملکرد خود نیز مسئولان موفقی بوده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها در سخنان خود بر لزوم استفاده از جوانان تاکید کرده‌اند،جوان‌گرایی محور بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیر موسسه در پایان گفت: جوانان با داشتن روحیه پرشور و انقلابی، پیشران کارهای مهم در انقلاب اسلامی بوده و هستند.در حوزه انتصابات و به کارگیری نیروهای کارآمد، انقلابی و جهادی، قطعا باید به این مورد توجه شود که برای تحقق این ویژگی‌ها باید شرایط آن فراهم باشد و هر چه سن افراد بالاتر برود، توانایی‌ها کاسته و افراد محتاط‌تر می‌شوند در جنگ هشت ساله، پیشرفت در صنعت هسته‌ای، نانو تکنولوژی، صنعت هوافضا و… با وجود جوانان محقق شد.