- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

امروز همدان یک انقلاب فناوری در حال شکل گیری است

حاج بابایی نماینده

به گزارش روزانه نیوز نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم باید هدف همه مدیران باشد افزود : همه ما مسئولیت سنگینی برعهدا داریم که اگر در دوران مسئولیت عادی کار کنیم گناهکاریم.

 

وی با اشاره به اینکه راه آهن همدان ملایر و همدان سنندج باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد یادآور شد : راههای اصلی همدان به استانهای مجاور از وضعیت مطلوبی برخوردار است و محور همدان به استان مرکزی از طریق قهاوند نیز در حال اجراست که مسیر همدان را به قم کاهش می دهد.

 

وی با بیان اینکه ارتقائ چند راه فرعی از جمله محورهای سیاه کمر به راهجرد و محورهای گردشگری امامزاده محسن، سد اکباتان و ابرو در حال پیگیری و انجام است افزود : مطالعات قطار شهری همدان نیز بسرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

حاج بابایی با بیان اینکه امروز همدان یک انقلاب فناوری در حال شکل گیری است اظهار کرد : با فعالیت دانشگاه صنعتی، پارک علم و فناوری و منطقه مبتنی بر فناوریهای برتر شاهد پیشرفت قابل توجه شرکتهای دانش بنیان و فراهم بودن زمینه کار برای جوانان نخبه هستیم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پتروشیمی هکمتانه در مهرماه سالجاری خبرداد و اضافه کرد : همزمان دو موزه در حال ساخت داریم که با جذب اعتبارات ملی باید این موزه ها هم هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

وی احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در همدان را فرصتی کم نظیر برای استان دانست و گفت : گاوداری 6 هزار راسی نیز با سرمای