کد خبر:37185
پ

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات و تکمیل ۱۷۰ پروژه در استان از مهم‌ترین دستاوردهای سفر روز گذشته هئیت دولت به همدان است اما مهم‌تر از تصویب مصوبات، اجرای و پیگیری آنها است.

به گزارش روزانه نیوز، آیت الله حبیب شعبانی موثق اطهار داشت: لازم است از حضور رئیس جمهور و وزرا در استان همدان و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن رئیس جمهور و دولت قابل تقدیر است، ادامه داد: رئیس دفتر رئیس جمهور شخصا بین مردم می‌رفت و شنونده درد و دل‌‌ها بود و نامه‌ها را جمع می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید می‌کنم: روحیه متواضع بودن در برابر مردم و در کنار مردم بودن با همت استاندار باید در بین همه مدیران سرایت کند.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه انجام این سفرها باید تحرک در بین مدیران را برای خدمت رسانی بیشتر کند، افزود: اگر مدیری سنخیتی با دولت ندارد، لزومی بر استمرار کار و فعالیت او نیست.

وی تصریح کرد: برخورد مدیر و کارمندان با مردم، ربطی به تحریم و مشکلات اقتصادی کلان کشور ندارد و نباید در اداره‌ای برخورد و صحبت با مردم از موضع بالا باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت آب در همدان نگران کننده است و نیازمند رعایت عموم مردم در مصرف آب هستیم گفت:

وی با اشاره به اینکه با شروع محرم، نسیم رحمت الهی در جامعه وزیده می‌شود و جامعه را زنده می‌کند، بیان کرد: در این ایام با استفاده از پرچم سیاه در سطح شهر توسط مردم و خصوصا مدیریت شهری، باید نشان دهیم که عزادار سیدلشهدا(ع) هستیم.

نماینده ولی فقه در استان گفت: با برپا کردن خیمه توسط کودکان و کمک به آنها، فرزندان را از کودکی با نشستن در خیمه امام حسین(ع) آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه مجالس روضه خانگی باعث نورانیت خانه انسان می‌شود، افزود: جلسات سیدالشهدا(ع) بهترین بستر برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده توسط دشمن است.

آیت الله شعبانی خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری جلسات مراقب حق الناس باشیم و رعایت حال همسایه‌ها را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید