- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

افتتاح مجموعه جمع‌آوری و سرتینگ محصولات گلخانه‌ای در رزن

مدیر جهادکشاورزی شهرستان رزن از افتتاح تنها مجموعه جمع‌آوری و سرتینگ محصولات گلخانه‌ای استان همدان در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز،محمود فتحی گفت‌: این طرح با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح و آغاز به فعالیت آن محصولات گلخانه ای سطح شهرستان و شهرستان‌های همجوار توسط این مجموعه خریداری، جمع آوری و به صورت بسته بندی به بازار عرضه خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه محصولات سرتینگ و بسته بندی شده این مجموعه علاوه بر مصارف داخل کشور به طور مستقیم به کشور روسیه نیز صادر می‌شود، افزود: این مجموعه با بسته بندی و سرتینگ محصولات بازاریابی و صادرات محصولات را نیز پیگیری خواهد کرد.

وی در ادامه از ۱۷ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه جهادکشاورزی شهرستان رزن و درگزین در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان رزن و شش پروژه با اعتباری افزون بر ۳۱ میلیارد تومان به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان درگزین اختصاص دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان رزن در پایان بیان کرد: طرح واحد تولید خوراک دام و طیور در روستای کهارد هم از جمله پروژه‌های قابل کلنگ زنی شهرستان رزن در هفته دولت به شمار می‌رود.