- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

قهرمانی استان همدان در مسابقات ووشو کشور سبک لوهان چوان

مسابقات ووشو کشور سبک لوهان چوان یادبود شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران با قهرمانی تیم استان همدان در سالن ۳۰۰۰ نفری غدیر ملایر به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی ووشو کشور سبک لوهان چوان(ساندا، تالو) به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ملایر با همکاری هیأت ووشو و اداره ورزش و جوانان در سالن ۳۰۰۰ نفری غدیر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بیش از ۳۸۰ نفر از قهرمانان و ورزشکاران این رشته ورزشی از ۱۵ استان کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر با هم به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم استان همدان، با کسب ۱۷ مدال درخشان طلا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های استان تهران با کسب پنج مدال طلا و لرستان با کسب چهار مدال طلا به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در پایان طی مراسمی با اهدای مدال قهرمانی از نفرات و تیم‌های برتر با حضور مسئولان حاضر در مراسم اختتامیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبردار نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، تیم استان همدان از شهرستان های ملایر، همدان، نهاوند، بهار، اسدآباد و درگزین تشکیل شده بود.