- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

ساخت بازارچه فروش محصولات تولیدی پوشاک خوشه ی صنعتی روستای کردآباد

فرماندار کبودراهنگ بر ساخت بازارچه فروش محصولات تولیدی پوشاک خوشه ی صنعتی روستای کردآباد تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم غلامی در جلسه جلسه هماهنگی ساخت بازارچه فروش محصولات تولیدی پوشاک اظهار داشت:در روستای کردآباد به صورت ماهیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دست لباس در تولیدهای پوشاک این روستا تولید می‌شود و عمده محصولات آن به چند کشور صادرودر تعدادی از استان به فروش میرسد.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه ۹۰ درصد جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ این روستا به بحث تولید پوشاک اشتغال دارند، افزود:  ۹۰ درصد جمعیت روستا اعم از نوجوان و جوان و میانسال و زن و مرد به حرفه خیاطی و تولید پوشاک از طراحی تا دوخت و فروش و بازاریابی مشغول هستند و با این حرفه برای سایر روستاها، شهرستان‌ها و حتی سایر استان‌ها نیز اشتغال ایجاد کرده اند.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به راه‌اندازی بازارچه پوشاک روستای کردآباد خاطرنشان کرد: اکثرمسافرانی که به روستای کردآباد وارد می‌شوند، معمولاً به دنبال بازارچه این خوشه صنعتی در زمینه پوشاک برای بازدید و خرید هستند که ایجاد بازارچه و نمایشگاه و محلی برای عرضه تولیدات پوشاک تولیدکنندگان روستا در این خوشه صنعتی امری ضروری میباشد.

روستای کردآباد در بخش مرکزی کبودراهنگ دارای ۲ هزار و ۶۷۰ نفر جمعیت است، این روستای فعال در عرصه تولید و اشتغال حدود ۲۳۰ واحد تولیدی پوشاک دارد.