- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

انهدام باند قاچاق و توزيع مواد مخدر در عمليات مشترک پليس همدان و کرمان

فرمانده انتظامي استان همدان، از کشف 433 کيلوگرم انواع مواد مخدر در 2 عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و چهارمحال بختياري و کرمان و دستگيري 5 قاچاقچي خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز،  سردار سلمان اميري، در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول با اقدامات و تلاش‌هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌هاي جنوبي کشور به استان هاي مرکزي مي کند.

وی افزود: با همکاري مشترک کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي استان چهار محال بختياري خودرو متهمان شناسايي و پس از توقیف در بازرسي از آن، 315 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف و يک دستگاه خودرو سواري  توقيف و 2 متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

سردار امیری بیان کرد: در عمليات دوم نيز در پي اخبار به دست آمده مشخص شد، قاچاقچيان مواد توهم زا حشيش، اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي شرقي کشور به استان هاي مرکزي می کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، محل نگهداري مواد مخدر در شهر سيرجان شناسايي و در يک عمليات مشترک کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي استان کرمان،  118 کيلوگرم مواد توهم زا حشيش کشف و يک دستگاه خودرو سواري توقيف و 3 متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: اشراف اطلاعاتي و تعامل عملياتي دو رويکرد موثر در سطح فراجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند.