- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

توجه ویژه به دانش‌آموزان در کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید همدان

امام جمعه همدان گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بارها بر توجه به قشر دانش‌آموز نکاتی را مطرح کردند و باید در برگزاری کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید همدان نیز این مهم مدنظر قرار گیرد.

به گزارش روزانه نیوز، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط کارگروه‌ها، اظهار کرد: حضور در مراسم شهدا یک افتخار است و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه در معرفی شهدا باید عدالت رعایت شود، افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مردمی نقش بسزایی داشتند و همه این رشادت‌ها باید به جامعه به‌ویژه نسل جوان معرفی شود.

امام جمعه همدان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهدا و یادواره‌های شهدا، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بارها بر توجه به قشر دانش‌آموز نکاتی را مطرح کردند بنابراین در برگزاری این کنگره نیز باید این مهم مد نظر باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر یادواره و کنگره شهدا، ضروری است که در بحث دانش‌آموزان نیز شاهد ابتکارات جدیدی باشیم و برای معرفی شهدا و رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید تدبیر لازم اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با پیشنهاد راه‌اندازی کمیته دانش‌آموزی کنگره شهدای همدان، بیان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به مدارس ببریم و حتی می‌توان تجمع بزرگ دانش‌آموزان را نیز در دستور کار قرار داد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت مسأله تولید محتوا، یادآور شد: تولید محتوا بسیار مهم است اما مهمتر از آن این است که بتوانیم محتوای تولید شده را به مخاطب خود برسانیم.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه متأسفانه گاهی از موارد ارتباط لازم با مخاطب خاص وجود ندارد، گفت: امروز باید کمیته تبلیغات به شکلی مناسب، این حد واسط و خلأ موجود را پر کند تا بتوانیم کتب، فیلم‌ها و تولیدات را به دست جوانی برسانیم که اذهانش در دست فضای مجازی قرار گرفته است.