- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

فرماندار تویسرکان: توجه به جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر حائز اهمیت است

فرماندار تویسرکان در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر گفت: توجه به جهاد تبیین و مردمی برگزار شدن برنامه ها در دهه مبارک فجر بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روزانه نیوز، حسین افشاری با اشاره به تشکیل ۲۰ کمیته برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های دهه فجر اظهار داشت: انقلاب متعلق به مردم است و مردم باید پای کار بیایند.

فرماندار شهرستان تویسرکان اشاره کرد: کمیته افتتاح پروژه ها و طرح های اقتصادی بزرگ از آذر ماه کار خود را آغاز نموده و پروژه های مورد افتتاح مشخص شدند.

افشاری با بیان اینکه در شهرستان پروژه های بزرگ زیربنایی، اقتصادی، خدماتی و اجتماعی زیادی در دهه فجر تقدیم مردم شهرستان می شود، گفت: محور همه فعالیت ها مردم هستند و مسئولان بیشتر تسهیل‌گر هستند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بزرگ فرهنگی طی ۱۰ سال اخیر کنگره ۸هزار شهید است، تاکید کرد: در شهرستان تویسرکان نیز باید بخوبی برای این رویداد برنامه ریزی شود.

همزمان با دهه مبارک فجر ۲۰۰ برنامه متنوع در تویسرکان اجرا خواهد شد

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: برای دهه فجر ۲۰۰ برنامه متنوع در  دستور کار قرار داده است.

کامران کریمی با بیان اینکه محوریت همه برنامه ها را جهاد تبیین ، امید آفرینی و نشاط اجتماعی و جهاد خدمات اجتماعی قرار دادیم، ادامه داد: فضاسازی مناسب این مناسبت بسیار مهم است که در فضای حقیقی و مجازی انجام می شود و دو روز قبل از دهه فجر از طریق سامانه تبریک به جامعه هدف ارسال می شود.

فرمانده سپاه تویسرکان برگزاری نشست های بصیرتی و یادواره شهدا با کمک بنیاد شهید را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

وی خبر از بهره برداری ۱۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن در دهه فجر در این شهرستان داد.

کریمی با اشاره به اعزام گروه جهادی برای خدمات رسانی به نقاط محروم، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی،حضور گسترده در دو نماز جمعه و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.