- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

طرح‌های دهه فجر باید 100 درصد آماده باشند

فرماندار ملایر گفت: طرح‌هایی که همزمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود باید ۱۰۰ درصد آماده باشند.

به گزارش روزانه نیوز، سلمان اسماعیلی در ستاد دهه فجر شهرستان ملایر بر ضرورت برگزاری نشست خبری مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دهه فجر برای بیان عملکرد این ادارات تصریح کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد جهاد تبیین، مردم محور، تبیین و دفاع از عملکرد انقلاب و نظام برگزار شود.

او افزود: هر بخش و شهر بر اساس اولویت‌های انجام شده برنامه منظمی و منسجمی برای افتتاحیه‌های دهه فجر داشته باشد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن اولویت برنامه‌های دهه فجر است، تصریح کرد: با توجه به حرکات و اقدامات دشمنان در ماه‌های گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور نسل جوان امروز باشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امسال نخستین بار جشن بزرگ چند هزار نفری با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی الغدیر برگزار خواهد شد، گفت: در این جشن باید نماد خوبی از وحدت مردم، دهه هشتادی و نودی‌ها، اقشار و اصناف مختلف، چهره‌ها و گروه‌های سیاسی به نمایش گذاشه شود.

او به روز ملی ملایر هم اشاره کرد و افزود: مراسم بزرگداشت آیت الله میرشاهولد و یادواره شهدای انقلاب این شهر هم ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن‌های مختلف در سراسر شهرستان، برگزاری یادواره‌های شهدا، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، افتتاحیه‎ها و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی، خدماتی، درمانی و اقتصادی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر شهرستان ملایر است.