- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به شهرستان درگزین اختصاص یافت


استاندار همدان گفت: ۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سفر مردادماه رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان برای شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی فرزاد روز دوشنبه در ششمین روز از دهه فجر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان درگزین در شورای اداری این شهرستان افزود: در هر روستای استان یک طرح عمرانی در حال اجرا و همه نقاط استان همچون یک کارگاه بزرگ، طرح هایی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، همه توان خود را برای عمران و آبادی کشور و سامان دادن به طرح های نیمه کاره به کار گرفته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: توسعه گلخانه‌های شهرستان درگزین با پیگیری مجموعه مدیریتی استان رخ داده که قابل قدردانی است.

۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به شهرستان درگزین اختصاص یافت

وی ادامه داد: در طول ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته حدود ۲۲۰هکتار گلخانه در استان ایجاد شده، در حالی که امسال نزدیک به ۱۶۰ هکتار زمین برای تبدیل به گلخانه، تغییر کاربری داده شده است.

استاندار همدان گفت: با تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی، در ایام‌الله دهه مبارک فجر جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد چراکه اقداماتی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که در شهرستان درگزین انجام شده، باید گفت عزم و اراده دولت به صحنه آمده و در حال اجرایی و عملیاتی کردن طرح ها است.

قاسمی فرزاد افزود: اقداماتی که در شهرستان درگزین انجام شده، در شرایطی سخت و فشارهای زیاد علیه دولت محقق شده است.

همچنین استاندار همدان در ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در جریان سفر به شهرستان درگزین، پارک ملت شهر قروه درگزین را کلنگ‌زنی کرد.

پارک ملت شهر قروه درگزین به مساحت ۶ هکتار و با اعتباری افزون بر ۴۵۰میلیارد ریال، اجرا می‌شود.