- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

ارائه خدمات رایگان به مددجویان بهزیستی به مناسبت دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تاکید بر ارائه خدمات رایگان به برخی مددجویان بهزیستی در ایام دهه فجر، گفت: ارائه مشاوره رایگان و یا با تخفیف ویژه در برخی مراکز و استقرار ماشین‌های اورژانس اجتماعی در غرفه‌های مربوط به سازمان در مراکز ویژه ۲۲ بهمن از دیگر اقدامات این سازمان است.

به گزارش روزانه نیوز، «محمدمهدی شاهقدمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک دهه فجر، اظهار داشت: سازمان بهزیستی با ۵۳ مسئولیت مستقیم و ۱۲۰ فعالیت غیرمستقیم در حوزه‌های مختلف از جمله توانبخشی، جامعه هدف گسترده‌ای را تحت پوشش قرار داده و به آنها خدمت می‌کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی استان همدان برنامه های متنوعی را به مناسبت دهه فجر در ۱۸ بند توسط شورای فرهنگی سازمان به تدوین رسانده است‌.

شاهقدمی تشریح کرد: غبار روبی مزار شهدا یا حضور جمعی از کارکنان و مسئولین ستادی، آذین بندی ساختمان بهزیستی در همدان و شهرستان‌ها و تمام مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار میز خدمت و ارتباط مردمی در محل نماز جمعه و مسیر راهپیمایی روز ۲۲بهمن، پذیرایی از همکاران در بدو ورود به اداره و اهدای گل به آنها، گفت‌وگوی مدیران شهرستانی و مدیرکل سازمان بهزیستی با اصحاب رسانه، ارائه خدمات تخصصی سازمان به صورت رایگان برای جامعه هدف و تحت پوشش، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان سازمان بخشی از اقدامات بهزیستی در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد در ایام یوم الله دهه فجر، گفت: پروژه های مختلفی از جمله مراکز ترک اعتیاد و مهد کودک در نهاوند، کارگاه تولید اتصالات خودرو در رزن، ساختمان جدید گل‌های نسیم همدان و مسکن مددجویی در گل تپه و کبودرآهنگ افتتاح می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با تاکید بر ارائه خدمات رایگان به برخی مددجویان در ایام دهه فجر، متذکر شد: ارائه مشاوره رایگان و یا با تخفیف ویژه در برخی مراکز و استقرار ماشین‌های اورژانس اجتماعی در غرفه‌های مربوط به سازمان در مراکز ویژه ۲۲بهمن از دیگر اقدامات این سازمان است.