- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

فرماندار نهاوند :امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است

فرماندار نهاوند گفت :امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است

به گزارش روزانه نیوز، ضرغام احمدوند در جمع نمازگزاران جمعه این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: در ایام مبارک فجر هستیم ، دهه ای که یادآور انقلابی است که شگفتی قرن بود و به تعبیر امام یک کار بی نظیر و کم نظیر و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی که شبیه معجزه بود .

وی گفت: امسال چهل و چهارمین سالگرد این انقلاب علیرغم دشمنی ها و کینه توزی ها ، فتنه ها و تحمیل جنگ بر این کشور است .

فرماندار نهاوند افزود : می‌توانیم ادعا کنیم که قطار انقلاب در حال حرکت و پیشرفت‌ است .

احمدوند تصریح کرد: کینه توزی ها و توطئه های دشمنان همیشه بوده و هست و قطار انقلاب هم همواره به سرعت در حال حرکت رو به جلو و پیشرفت است .

وی بیان داشت : امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است .

فرماندار نهاوند افزود : جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار خوبی در طول این ۴۴ سال داشته است که از مهمترین آنها دستاوردهای موشکی ، هوافضا، دارویی ، علم و فناوری ، نانو ، آب و برق و گاز رسانی به کل کشور و… می توان اشاره کرد .

احمدوند تصریح کرد: ایران اسلامی که روزگاری وابسته به کشورهای دیگر بود امروز به برکت این نظام و انقلاب جز ۴ کشور برتر جهان در تولید نانو است.

وی در ادامه بیان داشت: دستاوردهای قبل انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و مردم ما به عینه شاهد این دستاوردها هستند .

فرماندار نهاوند گفت : شهرستان نهاوند در بحث نهضت ملی مسکن پیشرو در بین شهرستان های استان می باشد .

احمدوند در ادامه با اشاره به اجرای ۱۴۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ۸۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ زنی ،افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند .

وی در خاتمه اظهار داشت: به مردم شهرستان قول می‌دهیم که خدمتگزار خوبی برایشان باشیم و با وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اقدامات و اتفاقات مهم تر و بهتری را رقم بزنیم .