- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

آماده باش نیروی های مدیریت بحران در تویسرکان/بارش برف تا 18:30 امروز به 35 سانتیمتر در تویسرکان رسید

فرماندار تویسرکان با اعلام آماده باش مدیریت بحران شهرستان، گفت: بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی بارش سنگین برف دور از انتظار نبود، بنابراین اقدامات لازم برای شرایط اضطراری پیش بینی شده است.

به گزارش روزانه نیوز، «حسین افشاری» با اعلام اینکه تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز 23 بهمن ماه بارش برف در تویسرکان به 35 سانتیمتر رسید، گفت: این بارش ها تا سحر ادامه خواهد داشت و بی تردید ارتفاع برف هم افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام و هشدار نارنجی هواشناسی، بارش سنگین برف دور از انتظار نبود، اظهار کرد: به همین دلیل نیروی های مدیریت بحران در شهرستان در آماده باش کامل هستند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه خوشبختانه گاز تمامی مشترکان در شهرستان وصل است، افزود: پیش از این نیز به نانوایی ها گفته شده تا آرد مورد نیاز خود را تهیه کنند و همچنین مرغداری ها سوخت جایگزین برای شرایط اضطرای داشته باشند.

افشاری اولویت بازگشایی راه ها را محورهای اصلی دانست و  تصریح کرد: علاوه بر آمادگی هلال احمر و پلیس راهور، تجهیزاتی از منابع طبیعی و محیط زیست در اختیار راهداری قرار گرفته تا عملیات برفروبی سرعت بیشتری به خود بگیرید.

وی از تأمین داروهای مورد نیاز خانه های بهداشت روستایی پیش از بارش سنگین برف خبر داد و همچنین از همشهریان خواست: از تردد غیرضروری در شهر و جاده های خودداری کنند تا گرفتار در برف و کولاک نشوند.