- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

مرکز فناوری دانشگاه بوعلی سینا در شهرستان بهار راه اندازی خواهد شد

فرماندار شهرستان بهار در جلسه هم اندیشی اشتغال و مسکن شهر بهار اعلام کرد: پیگیری راه اندازی مرکز فناوری دانشگاه بوعلی سینا در شهرستان بهار هستیم.

به گزارش روزانه نیوز، روح اله نباتی در جلسه هم اندیشی اشتغال و مسکن شهر بهار که به ریاست سردار طلایی نیک معاون توسعه مدیریت، برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: تامین زمین مناسب برای مسکن ملی در اولویت است که در کنار برنامه های مختلف، در حال رایزنی الحاق 50 هکتار به محدوده شهر بهار هستيم.

نباتی افزود:برای نقاط مختلف شهرستان ایجاد یک WEB GIS ضروريست، که در این سیستم اطلاعات جغرافیایی می توان توانمندی های شهرستان و منابع لازم برای سرمایه گذاری را برای همه ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد :در راستای ایجاد زنجیره‌ی کامل تولید در شهرستان مقدمات راه اندازی مرکز فناوری دانشگاه بوعلی سینا در شهرستان بهار را با همکاری این دانشگاه مهیا کرده ایم که می تواند در جهش علمی شهرستان و اشتغالزایی کم نظیر باشد.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد:تدوین سند چشم انداز و نقشه راه بیست ساله آینده شهرستان بهار از ضروریت هایی است که پیگیر آن هستیم و از همه نخبگان شهرستان برای این مهم دعوت می کنیم

سردار طلایی نیک معاون توسعه مدیریت، برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تقدیر از برگزاری جلسه هم اندیشی اشتغال و مسکن شهر بهار گفت: صحبت ها و ایده های بسیار خوبی مطرح شد که با همفکری و همدلی می توان شاهد توسعه هرچه بیشتر همه نقاط کشور با توجه بر توانمندی ها بود.

در ادامه شعبانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به تامین زیرساخت‌های اشتغال دارد که در این راستا اشتغال در بخش‌های خانگی، روستایی، کارآفرینی خصوصی و تعاونی‌ها مورد توجه قرار گرفته است.