- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

بازدید شبانه فرماندار ویژه ملایر از گردنه زاغه در محور ملایر_ همدان

در پی ریزش سنگین برف که همچنان ادامه دارد، “سلمان اسماعیلی” فرماندار ویژه ملایر در بازدید شبانه ساعت ۲۲ یکشنبه از گردنه زاغه در محور ملایر_ همدان، از خدمات و تلاش بی‌وقفه نیروهای خدوم راهداری در راهدارخانه زاغه قدردانی کرد.

به گزارش روزانه نیوز، فرماندار ویژه ملایر در این بازدید گفت: در پی ریزش برف سنگین، تا این لحظه گزارشی مبنی بر قطعی برق و انسداد راه‌های اصلی و فرعی در حوزه استحفاظی این شهرستان نداریم.

“سلمان اسماعیلی” اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان باز اما تردد به کندی در جریان است.

وی تاکید کرد: شهروندان و رانندگان از تردد غیر ضروری در سطح معابر شهری و جاده‌ها پرهیز و در صورت نیاز حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان، بازگشایی مسیر توسط نیروهای راهداری بی‌وقفه ادامه دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه به دلیل ادامه‌دار بودن ریزش برف سنگین، وضعیت جاده‌ها لغزنده است، افزود: اعضای ستاد بحران این شهرستان ائم از راهداری، جمعیت هلال احمر، شهرداران، پلیس راه و دهیاری‌ها در حالت آماده‌باش و ارائه خدمات به مردم هستند.

وی بیان کرد: طبق آخرین گزارش هواشناسی، بارش برف تا ظهر فردا دوشنبه ادامه دارد و احتمالا دمای هوا امشب به زیر منفی پنج درجه خواهد رسید و در ساعت‌های اولیه صبح با یخبندان مواجه هستیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: در همین رابطه نیاز است شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی و عدم تردد بی‌مورد در معابر شهری و جاده‌ای، در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط بدون هیچ‌گونه حادثه و اتفاق ناگواری عبور کنیم.

فرماندار ویژه ملایر همچنین از راهدارخانه زاغه و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر زاغه بازدید و در جریان آخرین وضعیت شهرستان و روند خدمت‌رسانی به مردم و بازگشایی و برفروبی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی این شهرستان قرار گرفت.