کد خبر:41748
پ


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری همزمان جشنواره موسیقی فجر در همدان خبر داد.
به گزارش روزانه نیوز، هادی فیض‌منش اظهار کرد: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌ بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در ۱۴ استان دیگر کشور نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در استان‌های مختلف به روی صحنه خواهد رفت، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه استان‌های گلستان با ۳۴ اجرا، آذربایجان شرقی ۲۰، کرمانشاه ۱۸، خراسان شمالی ۱۴، زنجان ۱۲، هرمزگان ۱۲، جنوب کرمان ۱۱، کهکیلویه بویراحمد ۱۱، مازندران ۸، همدان ۶، بوشهر ۶، البرز۵، لرستان ۵ و گیلان با ۴ اجرای صحنه‌ای میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: اجراهای همدان روز جمعه 28 بهمن‌ماه در بخش غیررقابتی جشنواره برگزار می شود و علاوه بر همدان میزبان گروه‌های موسیقایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان هم خواهیم بود.
سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید