- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

همه راههای روستایی استان همدان باز است



مدیرکل راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای استان همدان گفت: با تلاش شبانه روزی و جهادی عوامل راهداری تمامی راه های روستایی استان همدان بازگشایی شده است.

به‌گزارش روزانه نیوز، صفر صادقی راد افزود: با توجه به بارش سنگین برف که از بامداد روز یکشنبه در استان همدان آغاز شده بود، در برخی از جاده های استان ارتفاع برف به بیش از ۵۰ سانتی متر هم رسیده است و همین امر موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۱۵ روستا شد.

او تاکید کرد: با تلاش جهادی و شبانه روزی عوامل راهداری استان تا این لحظه تمامی راه های روستایی استان همدان برای چندمین بار بازگشایی شده و تردد در آنها در جریان است.

صادقی راد تصریح کرد: در برخی از مسیر های روستایی استان همدان، به علت وجود کولاک شدید همکاران برای چندمین بار اقدام به بازگشایی این راه ها کرده اند و تا هر زمانی که لازم باشد عوامل راهداری اقدام به بازگشایی راه های روستایی مستعد کولاک خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: اولویت ابتدا بازگشایی راه های شریانی، اصلی،فرعی و سپس روستایی است و عوامل راهداری بلافاصله پس از بازگشایی راه های اصلی و فرعی برای بازگشایی راه های روستایی اقدام می کنند.