- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

رقابت‌های والیبال برفی به نیمه‌نهایی رسید

از سری رقابت های دسته‌جات آزاد والیبال برفی کشور و در نخستین روز بازی‌ها شش دیدار برگزار شد و امروز در روز دوم مسابقات، تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روزانه نیوز، در ابتدا و در روز گذشته تیم‌های امیرسامان گلستانی، هگمتانه و کلنیک دندانپزشکی در گروه A مسابقات و تیم های الوند، باباطاهر و موبایل جیحون در گروه B با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

در نخستین مسابقه و در گروه A تیم امیرسامان گلستانی با نتیجه ۲ بر صفر موفق به شکست هگمتانه شد و الوند همدان در مصاف با ملی پوشان باباطاهر ۲ بر صفر بازنده شد.

در دور دوم مسابقات این گروه کلینیک دندانپزشکی با نتیجه ۲ بر یک هگمتانه را شکست داد تا این تیم همدانی در مرحله گروهی حذف شود.

در دیدار پایانی و حساس گروه A و رقابت برای صدرنشینی، کلینیک دندانپزشکی با نتیجه ۲ بر یک توانست امیرسامان گلستانی را شکست دهد تا به عنوان صدرنشین راهی دیدار نیمه‌نهایی شود.

همچنین در گروه B این مسابقات تیم باباطاهر که بازیکنان آن متشکل از ملی پوشان است، توانست الوند همدان را ۲ بر صفر شکست دهد.

در ادامه مسابقات این گروه تیم موبایل جیحون، الوند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا این تیم همدانی نیز در مرحله گروهی حذف شود.

در مرحله پایانی تیم موبایل جیحون توانست تیم قدرتمند باباطاهر را با نتیجه عالی ۲ بر صفر ببرد و به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

حالا چهار تیم صعودکننده امروز از ساعت ۱۰ صبح باید به رقابت با یکدیگر بپردازند.

تیم باباطاهر و کلینیک دندانپزشکی ساعت ۱۰ صبح امروز نخستین بازی نیمه نهایی را انجام خواهند داد و سپس از ساعت ۱۱ صبح، تیم امیرسامان گلستانی برای صعود به فینال رقابت‌ها برابر موبایل جیحون صف‌آرایی می‌کند.

رده‌بندی مسابقات والیبال برفی کشور امروز از ساعت ۱۴:۳۰ و فینال این رقابت‌ها که با پخش زنده همراه خواهد بود امروز از ساعت ۱۵:۳۰‌ برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این مسابقات کشوری به مدت دو روز توسط هیأت والیبال استان همدان در زمین برفی واقع در محدوده سالن فردوسی همدان برگزار می‌شود و همدان برای نخستین بار میزبانی مسابقات والیبال برفی کشور را عهده‌دار شده است./ ایسنا