- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

یادواره شهدا بهانه ای برای شنیدن پیام آنان است

سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده در37یادوراه شهدای عملیات والفجر 8: یادواره شهدا بهانه ای است برای شنیدن پیام آنها است.


به گزارش روزانه نیوز، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در 37یادواره شهدای والفجر 8گفت:پیام شهدا مبارزه با ستمگران واستکبار جهانی است و پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن آن بود که در راه خدا سست نشوید ونترسید زیرا شما بهترین هستید اگر مسیر اهل بیت را دنبال کنیدو کسانی که در مسیر انقلاب سست می‌شوند از مسیرشهداخارج شده اند .

سردار سعید فرجیان زاده ادامه داد: شهدا زنده و تاثیر گذارند وبرخانواده وجامعه خود تأثیر میگذارند و روح آنان را تعالی می بخشند و درگرفتاریها دست های لغزش شوندگان را گرفته و میگیرند.
وی ادامه داد در این مسیر پر شتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران چه کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما لغزیدندو این نبود مگر دوری از پیام و گفتمان شد.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اشاره کرد: ما به دعای شهدا محتاجیم شهدا محی و زنده کننده اند و مظهر قدرت کشورو دارالشفای دلدادگانشان و شیفتگان مسیر حق و حقیقت هستند.
فرجیان زاده افزود:مغناطیس شهدا جوانان را عاشق خود میکند و جوانان از آ نها هدایت خود را مطالبه می کنند شهدا در منطقه هم تاثیر گذارند و وجود مبارک وپیام آنها جبهه مقاومت را فرا گرفته که می بینید که جوانان مقاومت امروز در مقابل استکبار می ایستندو شجاعانه از آرمان‌ها خود دفاع میکنند.
وی ادامه داد:مغناطیس شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده است و تاثیر گذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند
فرجیان زاده گفت:شهدای والفجر 8 شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند زدند همان اروند خروشانی که وحشت آفرین بود اما شهدا به اروندزدند وموانع متعدد دشمن در مقابل آنها زبون و ناچیز بودو توانستند از آن رود خروشان عبور کنند و پیچیده ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام رسانند. 80شهیدی که با توسل به خدا دشمن را سرکوب و به پیروزی رسیدند.
وی خاطر نشان کرد:امروز دشمنانی داریم که نمی‌خواهند نام ویاد شهدا باشد و هدف براندازی نظام از اهداف شوم آنها است که نمونه أن اغتشاشات 100روزه آنها بود که در یک جنگ ترکیبی بر علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کردند و از همه توان و عوامل نفوذی خود و شبکه ها ی اجتماعی استفاده کردند و ازهمه امکانات رسانه‌ای خود برای مقابله با نظام اسلامی بهره بردندو تمام ضد انقلاب و هنرمندان ، ورزشکاران و منافقین و همه ظرفیت های کشورهای همسو با هدف براندازی نظام استفاده و هزاران میلیارد به این نظام تحمیل کردند و روحانی و بسیجی ما را به شهادت رساندند و عده‌ای هم سکوت کردند و در مقابل این هم خباثت دشمن موضعی نگرفتند و هیچ حمایتی از نظام نکردند .

وی در پایان افزود: خدا را شاکریم که مردم قدر شناس ما در راهپیمایی 22بهمن قیام کردند و شنبه تاریخی را رقم زدند و در واقع یک رفراندوم بود و ثابت کردند نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و مردم با تحلیل وارد عرصه راهپیمایی 22بهمن امسال شدند و وقتی خباثت آمریکا و دنبال رو های آنها را دیدند که دارند به چهره انقلاب اسلامی چنگ می اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب و راه شهدا و مکتب اباعبدالله و امامین انقلاب استمرار دارد.