- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

امام جمعه همدان: دشمن امروز در مقابل نیرو های مسلح مستأصل شده است

بمناسبت میلاد اباعبدالله الحسین علیه‌السلام وروز پاسدار کارکنان سپاه انصارالحسین علیه السلام با نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه همدان دیدار کردند.


به گزارش روزانه نیوز، نماینده ولی‌فقیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اشاره کرد اگه کسی در زندگی درمانده شده است باید متوسل به ابا عبدالله شود واین کشتی از کشتی نوح امن تر ووسیع تر است و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که نام امام حسین را در سرتاسر دنیا گستراند.


آیت الله حبیب شعبانی موثقی افزود: بشارت باد بر شما بر انتخاب پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای الهی و جمهوری اسلامی و بدانید خداوند در مقابل زحمات شما وعده های فراوانی داده است و یکی از وعده‌های او این است تا زمانی که دین خدارا یاری کنید خدا وعده نصرت الهی را داده است .
وی گفت:پاسداری مسولیت آوراست و این مسئولیت هم در مساله دفاعی و نظامی و هم در موضوع فرهنگی و جهادی و سازندگی و خدمت رسانی است که الحق سپاه در تمامی آنها زیبا درخشیده است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد دشمنان و مستکبرین در مقابل سپاه زبون و خار شده اند واز توانایی سپاه اطلاع دارند و می‌دانند که باید در خصوص سپاه با دقت تصمیم بگیرند و لذا تروریستی نامیدن سپاه را خلاف قانون دانستند ، دشمنانی که اصلا اعتقادی به قانون ندارند.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان در این دیدار گفت: شکرگذاری می کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت داردو این توفیقی است بزرگ و ما بر این خدمت و نوکری به خود می بالیم.


سردار مجیدی اضافه کرد:عهدنیز به این دلیل که عهد و پیمان ببندیم با نماینده ولی‌فقیه در استان و رهبری عظیم الشان به این دلیل که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.
وی خاطر نشان کرد:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرتهای پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هرنوع اقدام دشمنان می باشد و هر روز شاهد اخبار امید وار کننده نظامی خواهیم بود.
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان افزود:امروز سپاه در زمینه خدمات رسانی بسیار موفق بوده و در راستای کمک به دولت انقلابی و خدمت رسانی به مردم نهایت همکاری را داشته است و نوکری در راستای خدمت به مردم را از افتخارات خود می داند.
وی در پایان به کنگره 8000 شهید استان اشاره و افزود: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در سال 1402 کنگره شهدای استان می باشد که می طلبد مجموعه نهادهای وسازمانها و ادرات استان با همتی مضاعف در راستای این ماموریت بزرگ فرهنگی اقدام نمایند.