- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

نماینده ولی فقیه درباره دخالت در عزل و نصب های استان اخطار داد

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: در تغییرات مدیران باید منافع مردم تامین شود و نیروهای کارآمد و انقلابی نباید با فشار برخی افراد از صحنه‌ها کنار بروند.

به گزارش روزانه نیوز، آیت الله شعبانی موثق امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به عزل و نصب‌ها در مدیران استان همدان اظهار داشت: افرادی که دخالت می‌کنند و با فشار سیاسی به دنبال اهدافی هستند، از همین خطبه اعلام می‌کنم که مراقبت کنند و مردم خواهند فهمید آنها چکار می‌کنند.

وی خواستار مجازات بدون اغماض و قاطعانه با عاملان مسمومیت دختران و نا امنی در مدارس شد و افزود: دشمنان به طور دائم در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به کشورمان هستند و می‌خواهند با برهم زدن امنیت روانی جامعه، منافع خود را تامین کنند.

آیت الله شعبانی موثق با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ، شورای تامین، مجموعه‌های نظارتی و امنیتی در مجموعه اجرایی گفت: این اقدام، عملی ناجوانمردانه و غیرانسانی بود و این اتفاقات نشان می‌دهد آن کسانی که ضد نظام اسلامی و برانداز نظام هستند، برایشان مردم ایران به خصوص زنان و آزادی زن مهم نیست و برای تهمت زدن و آسیب زدن به دینداری مردم دست به هر کاری می‌زنند.

امام جمعه همدان افزود: این افراد به دختران آسیب می‌زنند و مدعی هستند که نظام جنگ شیمیایی علیه دختران به راه انداخته است، که ادعایی مضحکانه است.

وی بیان کرد: انتظار مردم است که سرنخ‌ها شناسایی شود و امنیت به خانواده‌ها بازگردد و البته والدین نیز باید مراقبت فرزندان خود باشند.