- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

پلیس تکیه گاه و فداکار مظلومان است/مانوس بودن با زیر مجموعه توان ما را افزایش می دهد


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس تکیه گاه و فداکار مظلومان است و در این راه شهادت هم حق ما است.
به گزارش روزانه نیوز، سردار “قاسم رضایی” در قرارگاه نوروزی پلیس همدان با تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان از تلاش ها و زحمات کارکنان پلیس استان همدان در جهت تامین نظم وامنیت شهروندان قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان سهم بسزایی درحفظ ارزش های انقلاب دارد گفت:این استان بیش از 8 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که شایسته است خدمات زیادی به مردم عزیز این خطه داده شود.
سردار رضایی با اشاره به اینکه در سال 1401 شاهد موضوعات مختلفی در جامعه بودیم گفت: الحمدالله پلیس توانست با قدرت بر تمامی مشکلاتی که در این سال وجود داشت فائق آید و فداکاری کرد تا امنیت کامل براین کشور عزیز حاکم شود.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه همه ما بایستی کارهایمان را برای رضای خدا انجام دهیم گفت:شهید سلیمانی در تمامی عرصه ها کارهای بزرگی را انجام داد و فقط هدفش رضایت خداوند متعال بود وهمین موضوع باعث شد تا در تاریخ جاودانه و ماندگار شود.
وی افزود:پلیس پلیس تکیه گاه و فداکار مظلومان است و در این راه شهادت هم حق ما است و افتخار می کنیم که به این مردم شریف خدمت می کنیم و ما خادمان این ملت هستیم و برای تامین امنیت جامعه با قدرت و با اقتدار تلاش خواهیم کرد.
سردار رضایی با اشاره به اهمیت امر آموزش در سازمان گفت: ما در آموزش مقداری عقب هستیم و باید این موضوع مهم را در اولویت کارها و ماموریت ها قرار داده و تلاش بیش تری در ارتقای این امر مهم داشته باشیم.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت فرهنگ سازمانی گفت:ما بایستی به سازمان تعهد داشته باشیم و در داخل سازمان موانع را برطرف کنیم و در بیرون سازمان هم اقتدار داشته باشیم.
این مقام ارشد انتظامی در خاتمه گفت:مردم در حوزه سرقت دغدغه جدی دارند و به همین خاطر در نظر است از توان یگان های ویژه هم برای مقابله با سرقت ها استفاده شود و قطعا ماموریت های ما در این راستا عملیاتی و کاربردی می باشد.