- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در همدان  

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان همدان از اجرای محدودیت های ترافیکی روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ در معابر درون شهری خبر داد.  

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی همایی در تشریح این خبر گفت: در روز طبیعت تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کامیون و اتوبوس در معابر درون شهری به ویژه راه های منتهی به تفرجگاه ها نظیر بلوار ارم و محور گنجنامه ممنوع است.

وی افزود: کلیه رانندگان وسایل نقلیه حمل بار، از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی توسط پلیس، برابر مقررات راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد خواهد شد.

همایی بیان کرد: در حوزه درون شهری به طور کلی هیچ‌گونه محدودیت تردد برای وسایل نقلیه وجود ندارد اما در صورت بالا رفتن حجم تردد وسایل نقلیه در ساعات پایانی روز و مضاف بر آن شرایط جوی اعلام شده، در محور گنجنامه و بلوار ارم محدودیت های ترافیکی احتمالی برقرار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در صورتی که شهروندان قصد تردد با موتورسیکلت در معابر را دارند علاوه بر رعایت تمامی قوانین حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و همچنین رانندگان از توقف وسایل نقلیه در محدوده تقاطع ها که باعث کندی تردد و انسداد در معابر می شود، جدا خودداری کنند. 

این مقام انتظامی در پایان از کلیه همشهریان درخواست کرد که برای برقراری در نظم عبور و مرور و جلوگیری از هر گونه تصادف احتمالی ضمن رعایت قوانین از عجله و شتاب خودداری کرده و در صورت بالا رفتن میزان تردد وسایل نقلیه در برخی از معابر صبر و شکیبایی داشته باشند و در نهایت در صورت برقراری هر گونه محدودیت تردد و یا تغییر مسیر در معابر همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را به عمل آورند.