- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

پذیرش قریب به ۷ هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۲۵ هزار و ۳۲۱ مسافر نوروزی در قالب ۶ هزار و ۵۱۸ خانوار تاکنون در مراکز و پایگاه‌های ستاد اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، محمود نقوی گفت : بر اساس آمار ثبت شده در سامانه اسکان فرهنگیان استان تعداد میهمانان فرهنگی پذیرش شده، از اولین روز فعالیت ستاد‌های اسکان تا پیش از ظهر امروز شنبه در استان همدان ۳۱ هزار و ۸۷۱ نفرروز است.

به گفته او این تعداد مهمان فرهنگی در ۱۴۱ مدرسه و هزار و ۲۸۰ اتاق پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه‌های اسکان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب و رضایت‌مندی مهمانان فرهنگی از اولویت‌های ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان است.

نقوی یادآور شد: ۲۰ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان‌ها و نواحی آموزش و پرورش استان همدان به عنوان ستاد اسکان مسافران ایجاد و فعال شده است.

او اظهار داشت: ۶ خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی استان نیز به صورت دایمی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: ۱۴۲ اتاق ویژه، یک هزار و ۲۹ اتاق الف، ۵۰ اتاق ب و بقیه مکان‌ها شامل نمازخانه ها، اردوگاه‌ها و دیگر اماکن در این استان تجهیز شده است.

۳۲ هزار و ۴۳۸ مسافر نوروزی در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ۵۲ هزار و ۸۸۷ نفر در تابستان امسال در مراکز و پایگاه‌های اقامتی ستاد اسکان فرهنگیان این استان پذیرش و اسکان داده شدند./ ایرنا