- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان کشور در شهرستان نهاوند در حال برگزاری است.

به گزارش روزانه نیوز، سلیمان جوانمردی افزود: شهرستان نهاوند از ۱۱ تا ۱۸ خرداد ماه امسال میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: تیم ملی بسکتبال بانوان پس از اردوی نهاوند به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا و اقیانوسیه که از ۱۹ تا ۲۵ تیر در کشور اردن برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند تاکید کرد: مربیان و بسکتبالیست‌های نهاوندی نیز در این اردو در کنار تیم ملی هستند و ضمن استفاده از تجربیات آن‌ها زیر ذره‌بین سرمربی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

جوانمردی گفت: با واگذاری مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان از ابتدای سال ۱۴۰۲ به اداره ورزش وجوانان شهرستان از این به بعد شاهد رویداد‌های بزرگ و معتبر ورزشی کشور در نهاوند خواهیم بود.
او تصریح کرد: شهرستان نهاوند در رشته بسکتبال بانوان استعداد‌های درخشان و زیادی دارد که برگزاری این اردو‌ها بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: خوشبختانه در روز‌های گذشته تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند موفق شد با شایستگی به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود کند که افتخاری تاریخی بود.

جوانمردی گفت: این حضور برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان استان همدان اتفاق افتاده است و امیدواریم با همدلی و همکاری همه مسئولان بتوانیم شرایط مناسبی را برای حضور پرقدرت تیم نهاوند در لیگ دسته اول بانوان کشور فراهم کنیم