- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

هیات مدیره جدید خانه مطبوعات همدان برای سه سال آینده انتخاب شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان روز سه شنبه ۲۸ آذرماه 1402 به صورت الکترونیکی برگزار و هیات مدیره جدید این تشکل برای سه سال آینده انتخاب شدند.

به گزارش روزانه نیوز، مسعود ویژه با اعلام این خبر اظهار کرد: انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز سه شنبه ۲۸ آذرماه 1402 برگزار شد و هیات مدیره برای مدت سه سال و هیات بازرسی برای مدت یک‌سال انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش مدیران مسوول یدالله طاقتی‌احسن با ۱۰۸ رای و زهره پوروهابی با ۹۴ رای به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند و محمدرضا بیاناتی با ۵۳ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش خبرنگار رضا زند اسرار با ۱۲۱ رای، مهرداد حمزه با ۸۷ رای و فرشید گل‌محمدی با ۸۵ رای به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند و عبدالرحمن رأفتی با ۸۴ رای و مریم مقدم با ۸۲ رای به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.

ویژه اظهار کرد: سعید افقی با ۱۰۲ رای در بخش نمایندگی خبرگزاری ها انتخاب شد و میلاد فضلیان با کسب ۶۹ رای عضو علی البدل شد.

وی ادامه داد: در قسمت نمایندگی روزنامه های سراسری نیز اهالی رسانه استان همدان با ۷۸ رای مسعود پورصالحی را معرفی کردند و مجید ملکیان هم با کسب ۵۴ رای جایگاه علی البدلی را از آن خود کرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بر اساس نتایج حاصل شده مجید مختاری با ۱۱۰ رای و سعید طاهری با ۷۶ رای در این دوره بازرسان خانه مطبوعات استان همدان شدند و عضو علی البدل این بخش نیز مجید بیات با ۷۵ رای است.

ویژه اظهار کرد: طبق اساسنامه، از بین اعضایی که عضو سامانه خانه مطبوعات هستند، باید یک نفر از سرپرستان خبرگزاری‌ها، یک نفر از سرپرستان روزنامه‌های سراسری، ۲ نفر از مدیران مسوول رسانه‌های محلی و سه نفر از بین خبرنگاران برای عضویت در هیات مدیره انتخاب ‌شوند.

خانه مطبوعات و رسانه‌ها فراگیرترین و بزرگترین تشکل صنفی رسانه‌ای کشور با بیش از ۱۰ هزار عضو است که فعالین همه رسته‌های رسانه‌ای با رعایت شرایط عضوگیری در اساسنامه، می‌توانند به عضویت این تشکل درآیند.