- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

کار معلم در دوران کرونا سخت‌تر شده است

کار معلم در دوران کرونا سخت‌تر شده است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه بسیج برای پیشرفت صدبرابری آموزش و پرورش، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، گفت: در دوران کرونا کار معلم بسیار سخت‌تر شده است.

به گزارش روزانه نیوز، سردار عباس مطهری در گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور و تأثیر معلم و دانش‌آموز در دفاع مقدس از زیباترین مناظر انقلاب است، بر تاثیرات معلمان در حضور دانش‌آموزان در صحنه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: معلمان ما از عوامل افزایش تصاعدی تقدس دفاع مقدس بودند.

سردارمطهری عامل تقدس دفاع مقدس را اعتقادات مقدس و ایمان رزمندگان برشمرد و بیان کرد: اعتقادات واقعی عامل پیروزی رزمندگان ما در برابر دشمنان مسلح بود؛ عامل پیروزی ما بر دشمن اعتقادات بسیجیان مان بود و این اعتقاد را مدیون معلمان هستیم.

وی با اشاره به تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تقریبا یک پنجم شهدا از دانش‌آموزان بودند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به بخش‌های مختلف سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص معلمان گفت: معلم همواره در حال جنگ در عرصه تعلیم و تربیت است لذا جنگ در فضای مجازی، حقیقی و مبارزه در دوران کرونا همه و همه از ایثارگری های معلمان است.

سردار مطهری افزود: در دوران کرونا کار معلم بسیار سخت تر شده است لذا معلمان در مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان بسیار قوی ظاهر شدند و این فداکاری‌ها و تلاش‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب دیده و برجسته شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کمک بسیجیان به پیشرفت آموزش و پرورش را یکی از اهداف بسیج فرهنگیان دانست و افزود: بسیج برای پیشرفت صدبرابری آموزش و پرورش، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد لذا برای حل مسائل کارگروه‌هایی را تشکیل خواهیم داد. برای مهار کرونا نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.فارس