- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

معرفی استعدادهای برتر المپیاد مینی گلف دختران کشور/ برتری دختران مازندرانی

نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی گلف دختران کشور با معرفی برترین‌ها به کارخود پایان داد.

به گزارش “روزانه نیوز” رئیس فدراسیون گلف گفت: سایت استاندارد مینی‌گلف اصفهان در بالاترین سطح ممکن و در کمترین زمان به همت اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات گلف استان، شهرداری و شورای شهر اصفهان به سرانجام رسید و نخستین المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور به بهترین شکل در آن برگزار شد.

حمید عزیزی ادامه داد:چه حکم قهرمانی بالاتر از اینکه هم سن و سال‌های دختران شرکت‌کننده در المپیاد مینی‌گلف کشور در اصفهان مشغول تفریح‌اند، اما این دختران در رقابت سالم ورزشی حضور دارند.

علیرضا نصر اصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز دراین آئین گفت:اگر قدردان نعمت‌های الهی نباشیم و از آنها به درستی استفاده نکنیم باید جایی پاسخگوی آن باشیم و اگر استعدادهایی که داریم را قدر ندانیم دچار کفران نعمت شده‌ایم.

وی ادامه داد:تفاوت هوش و استعداد این است که می‌توانید استعداد را شکوفا کنید و اگر نسبت به این امر کوتاهی کنید، دچار خسران می‌شوید.

نصرخاطرنشان کرد:امیدوارم دختران شرکت‌کننده در المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف درجا نزنند، ناامید نشوند و اگر در اصفهان مقامی کسب نکردند ناامید نشوند و از این شکست‌ها پیروزی‌های بعدی را بسازند.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس هیات گلف استان اصفهان نیز گفت: از تمام دخترانی که در المپیاد استعدادهای برتر گلف شرکت کردند به خاطر اعتباری که به ورزش گلف و مخصوصا رشته مینی‌گلف بخشیدند تشکر می‌کنم.

کوروش محمدی خاطرنشان کرد: تمام تلاش فدراسیون این است که گلف این رشته مهجور را تبدیل به ورزشی بانشاط و مورد توجه نوجوانان و جوانان کند و وظیفه داریم به توسعه این رشته کمک کنیم.

وی در پایان گفت: اگر همت کنیم و زیرساخت‌های ورزش گلف و مینی‌گلف را مانند آنچه در اصفهان اتفاق افتاد، فراهم کنیم قطعا نوجوانان علاقمند زیادی هستند که به این ورزش بپردازند.

برترین‌های نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور- اصفهان

رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال:

۱- ستاره نجفی از مازندران

۲- آوین حقیقی از مازندران

۳- فاطمه زورمند از سیستان و بلوچستان و فاطمه عظیم‌زاده از مازندران

رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال:

۱- پریا سادات حسینی‌راد همدان

۲- آیدا جهانی از همدان

۳- فاطمه ورامش از اردبیل