- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

شمشیرباز گیلانی قهرمان مسابقات جایزه بزرگ شد

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان با قهرمانی محمد رهبری از گیلان پایان یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات جایزه بزرگ اسلحه سابر در  اصفهان  محمد رهبری،  ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و جایزه نقدی این رقابت ها شد.

مرتضی ورزلدوست افزود:  در جریان این رقابت ها ، محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی پاکدامن دیگر ملی پوش رشته شمشیربازی با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی و فینال این مسابقات ، محمد رهبری از گیلان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۹ حریف ملی پوش خود را شکست دهد تا فاتح رقابتهای جایزه بزرگ اسلحه سابر یادواره روزبه سرهنگ پور شود و جایزه نقدی سه هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کند.

وی بیان کرد: محمد رهبری که تاکنون در مسابقات مختلف بین المللی ، آسیایی و جهانی درخشیده در این رقابت ها نیز قدرتمند ظاهر شد و با غلبه برابر ملی پوشان و همچنین چند شمشیرباز خارجی ، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در مسابقات شمشیربازی یادبود روزبه سرهنگ پور شمشیرباز فقید کشورمان، شمشیربازانی از کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان  در کنار سابریست های کشورمان در اصفهان به رقابت پرداختند.